خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل برق کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

روشنایی معابر اغلب روستاهای کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از برخوردار شدن اغلب روستاهای این استان از نعمت روشنایی معابر در 2 ساله گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، داود راهزادی گفت: در 2 ساله گذشته از دولت تدبیر و امید خدمات فراوانی در حوزه صنعت برق به مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.

وی با تشریح خدمات صورت گرفته صنعت برق در 2 ساله گذشته در کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: اغلب روستاهای این استان از نعمت روشنایی معابر برخوردار بوده به گونه‌ای که در شهرستان‌های این استان گزارشی از نبود روشنایی معابر در روستاها نداریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد ادادمه داد: در سایر حوزه‌های فنی دیگر نیز مانند اصلاح و بهینه سازی شبکه و احداث شبکه‌های جدید نیز شاهد تغییرات گسترده بوده‌ایم.

راهزادی با تقدیر از مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این ارتباط، خاطرنشان کرد: بدون شک تحولات با نگاه مثبت دولت به توسعه در مناطق محروم و تلاش تمامی همکاران مجموعه وزارت نیرو صورت گرفته است.

وی گفت: در سال جاری 393 مگاوات برق در دوران پیک بار در کهگیلویه و بویراحمد مصرفی وجود داشته که نشان از افزایش 10 درصدی مصرف می‌دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، مهمترین دلیل افزایش مصرف برق در این استان را تغییر در الگوی مصرف مشترکان عنوان و تصریح کرد: رشد مصرف برق ما 2 برابر نرخ کشوری است.

راهزادی افزود: در تلاشیم که به روستاهایی که با شبکه‌های برق فاصله‌های زیادی دارند نیروگاه‌های خورشیدی احداث تا هم به برقرسانی به این روستاها سرعت بخشیده و هم از هدررفت سرمایه جلوگیری کنیم.

وی از واگذاری 36 نیروگاه خورشیدی یک کیلووات در آینده نزدیک به روستانشنیان کهگیلویه و بویراحمد که در مناطق دوردست قرار دارند خبرداد.

کد خبر : ۴۰۷۶۸۴