خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

پیشرفت 80 درصدی بازداشتگاه دنا

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۰۸۷

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات امینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد، پیشرفت فیزیکی بازداشتگاه دنا را 80 درصد عنوان و بر تسریع در کار با حفظ مسائل امنیتی و استحکام در کار تأکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگلیویه و بویراحمد، علی عباس فلاحتی مطلق مدیرکل زندان ها  و اقدامات تامینی و تربیتی این استان در استمرار بازدید خود از این بازداشتگاه ضمن تأکید بر استحکامات امنیتی و کار ها و امور اجرایی بر تسریع در کار به پیمانکار و مهندسین ناظر تاکید نمود.

وی در این بازدید از بازداشتگاه سی سخت گفت: این بازداشتگاه ۱۵۰ نفره در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و در دو طبقه با مساحتی بالغ بر یک هزار و 200 متر مربع زیر بنا ساخته شده است.
 
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات اجرایی فاز دوم بازداشتگاه طبق برنامه زمانبندی شده در حال انجام است که با پیگیری‌های هفتگی و جلسات مکرر با پیمانکار پروژه پیشرفت ۸۰ درصدی دارد.
 
فلاحتی مطلق افزود: ساخت بازداشتگاه جدید شهرستان دنا گامی مهم در توسعه امنیت و ترمیم تربیت بزهکاران منطقه محسوب می‌شود و با استانداردهای مورد نظر کار تربیت و اصلاح رفتار زندانیان در بستری مؤثرتر انجام می پذیرد.
 
وی گفت: تلاش در سرعت بخشیدن به این پروژه در راستای امنیت و آسایش شهروندان شهرستان دنا یک تکلیف بر مسئولان محلی است که البته با رایزنی های مداوم نسبت به جذب اعتبار و بودجه لازم پیشرفت ۸۰ درصدی داشته که امیدواریم تادر آینده نزدیک به بهره برداری برسد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز