خبرگزاری کار ایران

در نیمه شب صورت گرفت؛

بازدید وزیرصنعت از مجتمع آزادی باقری یاسوج/ دولت از این پروژه‌ها حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۸۹۶۶۶

وزیر صنعت معدن و تجارت در نیمه‌های شب از بزرگترین مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی جنوب کشور در یاسوج بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در این بازدید مدیرعامل بزرگترین مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی جنوب کشور با تشریح آخرین روند این پروژه ، تاکید کرد که این پروژه را صرفا برای توسعه ورزش کهگیلویه و بویراحمد احداث کرده است.

" لهراسب باقری" گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه 95 درصد بوده که عملیات اجرایی آن در سال 84 شروع اما در سال 88 متوقف شد.

وی با بیان اینکه فعالیت پروژه مجتمع ورزشی تفریحی آزادی باقری بعد از پنج سال رکود فعالیت خود را دوباره از سرگرفته است، اظهار داشت: با افتتاح این مجتمع عظیم، ورزشکاران استان می‌توانند به موفقیت‌های ورزشی شایسته ای دست یابند.

مدیرعامل مجتمع آزادی باقری یاسوج ، اعتبار سرمایه گذاری شده برای این مجتمع را  بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال و با مشارکت بانک تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

باقری با تشریح بخش‌های مختلف این مجتمع، خاطرنشان کرد: این مجتمع با دارا بودن 14 بخش و مدرن‌ترین مصالح روز دنیا ساخته شده که در تمامی بخش‌های آن از مجهز‌ترین و بروز‌ترین وسایل استفاده شده است.

وی گفت: دستگاه‌های بکار رفته در این مجتمع عظیم ورزشی تفریحی اقامتی از شرکت‌های برانزویک آمریکا و ماتریکس انگلستان خریداری شده است.

مدیر عامل مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری ، تعداد فرصت های شغلی در این مجتمع را 150 نفر ذکر و یادآور شد: بخش‌های بولینگ، صخره نوردی، استخر کودکان و رستوران گردان برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می‌شوند.

باقری گفت: سوئیت‌های مجهز، رستوران شیشه‌ای، کافی شاپ، ورزش‌های رزمی، سالن بدنسازی، کشتی، بوکس، بیلیارد، استخر، ایروبیک بانوان، شهر بازی و سالن همایش از دیگر بخش‌های این مجتمع عظیم ورزشی تفریحی در جنوب کشور است.

وی افزود: مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری توان برگزاری تمامی مسابقات ورزشی ملی و بین‌المللی را دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این دیدار از تلاش‌های خانواده خسرو باقری و فرزندان وی در عرصه سرمایه گذاری تقدیر و اظهارداشت: از اینکه این خانواده موجبات خوشحالی جوانان این دیار و فرصت‌های شغلی متعددی را فراهم کرده اند ما نیز خوشحالیم.

" محمدرضا نعمت زاده" گفت: زحمات و تلاش‌های "مهندس لهراسب باقری" مدیرعامل مجتمع آزادی باقری واقعا ستودنی است و ما نیز معتقدیم باید از چنین سرمایه گذارانی حمایت کرد.

وی اظهار امیدواری کرد در زمان افتتاح مجموعه ورزشی آزادی باقری در یاسوج حضور داشته باشد تا بتواند شاهد و ناظر خوشحالی مردم کهگیلویه و بویراحمد باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه به تدابیر دولت برای فعال کردن بخش های خصوصی با هدف سرمایه گذاری در کشور خبرداد.

نعمت زاده گفت: دولت در چند ساله اخیر با تدابیر ویژه‌ای که بکار بسته بسیاری از واحدهای راکد تولیدی را فعال کرده است.

وی تاکید کرد که بعد از برجام شاهد رونق گرفتن تولید و صادرات در کشور خواهیم بود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از مجتمع آزادی باقری یاسوج در نیمه‌های شب گذشته صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز