خبرگزاری کار ایران

شهردار چرام در کهگیلویه و بویراحمد:

انتقال اجساد با یخ به پزشکی‌قانونی یاسوج/ جابجایی گوشت با وانت‌بار

asdasd
کد خبر : ۳۸۶۸۶۵

شهردار چرام در کهگیلویه و بویراحمد از کمی امکانات شهرداری این شهر اظهار نگرانی کرد و یادآور شد: نبود امکانات و اعتبارات شرایط سختی را برای ما فراهم کرده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "رحمت الله تیموری فر " در نشست رسانه‌ای با اشاره به برخی مشکلات کنونی در شهرداری چرام، اظهار داشت: بطور نمونه شهرداری آمبولانس برای جابجایی اجساد و یا ماشین دارای سردخانه جهت حمل گوشت داخل شهر ندارد.

وی گفت:‌ شرایط ما بگونه‌ای است که اگر بخواهیم جسدی را برای کالبد شکافی به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد که کمتر از 200 کیلومتر فاصله دارد انتقال دهیم باید دور تا دور آن جسد را یخ ریخته تا جسد به کالبدشکافی انتقال یابد.

شهردار چرام در کهگیلویه و بویراحمد از نبود ماشین سردخانه دار برای حمل گوشت در حوزه شهری هم خبرداد و خاطرنشان کرد: متاسفانه جابجایی گوشت در این شهر با وانت بار و حتی ماشین های سواری صورت می گیرد که به هیچ عنوان استانداردهای بهداشتی را ندارد.

تیموری فر از وضعیت معوقات و مطالبات کارگران شهرداری چرام هم اظهار نگرانی کرد و یادآور شد:‌ سه ماه است که حقوق معوقه داریم و از سویی سازمان شهرداری ها هم کمک چندانی به ما نکرده است.

وی افزود:‌ سود پروانه ما ۹۵ میلیون تومان بوده و سازمان شهرداری‌ها طی سه ماه گذشته تنها مبلغی معادل ۸۰ میلیون به حساب شهرداری واریز کرد که خود برداشت کردند و دیگر کمکی نکردند.

شهردار چرام در کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت درآمدی شهرداری این شهر هم اشاره و تصریح کرد:‌درآمد ما از بخش شهرسازی و درآمد فروش آسفالت در سال گذشته ۴۰۰ میلیون بوده در حالی که حقوق یک ماهه ما ۱۲۰ میلیون تومان است.

تیموری فر گفت: در بودجه سال ۹۵ که توزیع اعتبارات صورت می‌گیرد و در سفر هیئت دولت به استان، امیدواریم نماینده محترم شهرداری را به صورت ویژه ببینید تا بتوانیم موجبات رضایت مردم را فراهم کنیم.

وی از نبود پارکینگ ویژه وسایط نقلیه خبرداد و اظهارداشت: ما در این شهر پارکینگ نداریم که مردم بتوانند از آن استفاده کنند، وقتی بحث سرانه فضای سبز مطرح می‌شود باید از بلوارهایی استفاده کنیم که جای نشستن نیست و هیچگونه اهمیتی برای استفاده مردم ندارد.

شهردار چرام در کهگیلویه و بویراحمد افزود: از چشمه بلقیس بعنوان یکی از مهمترین مراکز تفریحی گردشگری در این شهر و استان یاد می شود اما بدلیل نبود امکانات و اعتبارات لازم در حال نابودی است.

تیموری فر گفت:  شهرداری چرام در حوزه راهسازی هیچگونه امکاناتی ندارد و انتظار داریم حداقل به مدت سه ماه ماشین‌آلاتی در اختیار شهرداری قرار گیرد تا بتوانیم خیابان‌های شهر را آسفالت کنیم.

وی با تاسف از نبود اعتبارات لازم جهت تکمیل و بهره برداری از پروژه های شهرداری چرام، بیان داشت: در توزیع اعتبارات شاخص‌های شهرستان‌ها پایین است و نمی‌توانیم خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهیم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شهر چرام مرکز شهرستان چرام از مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با یاسوج مرکز این استان کمتر از 200 کیلومتر فاصله دارد.

وجود دشت‌های حاصلخیر و منابع آبی، این شهر را در ایام مختلف سال بویژه اسفندماه تا اردیبهشت ماه به شهری گردشگر پذیر تبدیل می‌کند.

جمعیت این شهر که دارای اماکن متعدد گردشگری مانند چشه بلقیس، باغ عمران، چشمه کورسا، تنگ پیرزال و باغات زیبای سادات سرفاریاب، حدود 40 هزار نفر است.

امامزادگان واجب التعظیم چون امامزاده بی بی رشیده(س) دمدره ، سادات امام زاده علی(ع) و امامزاده امیرولی(ع) از اماکن زیارتی این شهر است که سالانه شاهد زوار از سراسر ایران اسلامی و حتی کشورهای همجوار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز