خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:‌

جریمه 40 میلیون ریالی شکارچیان متخلف 2 قطعه کبک در بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۳۸۴۴۴۴

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویر احمد از جریمه 40 میلیون ریالی شکارچیان متخلف برای شکار 2 قطعه کبک در دنای شرقی این استان خبرداد.

"سیداسدالله هاشمی" به ایلنا از یاسوج گفت:‌ در سال 94 نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بویراحمد حین گشت و کنترل منطقه حفاظت شده دنای شرقی متوجه شلیک چندین گلوله در ارتفاعات حجاج  می شوند.

وی افزود: مامورین پس از چند ساعت کنترل محسوس و نامحسوس منطقه، متوجه‌حضور دو نفر متخلف می‌شوند که در ادامه، متخلفین را به همراه لاشه دو قطعه کبک شکار شده دستگیر و جهت اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی می‌کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست‌کهگیلویه و بویراحمدگفت: در جریان رسیدگی به پرونده شعبه 104 دادگاه کیفری استان، هرکدام از متهمین را به جرم شکار غیرمجاز یک قطعه کبک وحشی در منطقه حفاظت شده دنای شرقی و بدلیل داشتن سابقه شکار موضوع شکایت اداره محیط زیست شهرستان بویراحمد به پرداخت مبلغ 18 میلیون ریال جزای نقدی و 2 میلیون ریال جریمه حقوقی در حق صندوق دولت محکوم می‌کند.

هاشمی افزود: پرونده با اعتراض به رای صادره پرونده به  دادگاه تجدید نظر استان ارسال می شود که هیات دادگاه تجدید نظر با بررسی محتویات پرونده و عدم ادله موثر در اعتراض، ضمن رد تجدید نظر خواهی تجدید نظر خواه نسبت به تایید دادنامه صادر اقدام می کند.

وی گفت: شکارچیان متخلف و با سابقه به جرم شکار غیر مجاز دو قطعه کبک به 36 میلیون ریال جریمه کیفری و چهار میلیون ریال جریمه حقوقی محکوم شدند.

هاشمی تاکید کرد که پرونده‌های تشکیل شده با قاطعیت تمام  و در مراجع قضایی تا صدور رای قطعی پیگیری خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز