خبرگزاری کار ایران

نماینده اصلاح طلب مجلس پنجم و ششم بویراحمد و دنا:

زارعی بهترین انتخاب مردم بویراحمد و دنا در انتخابات مجلس دهم بود

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۰۶۳

نماینده اصلاح طلب مجلس پنجم و ششم بویراحمد و دنا گفت: "غلام محمد زارعی" منتخب مردم در مجلس دهم در بین سایر کاندیداهای بویراحمد و دنا بهترین انتخاب بود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " سید باقر موسوی جهان آباد " عصرجمعه در حاشیه همایش توسعه ای شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا در جمع خبرنگاران با دفاع تمام قد از انتخاب مردم بویراحمد و دنا در انتخاب دوباره " زارعی " بعنوان منتخب خود، خاطرنشان کرد: در بین کاندیدهای بویراحمد و دنا در انتخابات مجلس دهم " غلام محمد زارعی" بهترین گزینه بود که مردم نیز این انتخاب را برگزیدند.

وی با نگاهی گذرا به انتخابات بویراحمد و دنا در مجلس دهم شورای اسلامی و حساسیت های آن ، یادآور شد: ما به انتخاب صحیح و منطقی مردم حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا احترام گذاشته و آن را قبول داریم.

نماینده اصلاح طلب مجلس ششم شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود از عملکرد دولت گذشته و نمایندگان اصولگرا در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا انتقاد کرد.

موسوی جهان آباد گفت: در دولت گذشته با وجود اعتبارات زیادی که وجود داشت اما نمایندگان گذشته این دو شهرستان با وجود اعتبارات زیاد نتوانستند کاری برای بویراحمد و دنا انجام دهند.

وی از مسئولان استانی و شهرستانی خواست بفکر رفع محرومیت ها در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با داشتن همدلی ها باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز