خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد

رقابت کنونی نمایندگان استان از رقابت سیاسی به رقابت عمرانی تبدیل شده است

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد که رقابت کنونی بین نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی از رقابت سیاسی به رقابت عمرانی تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " پژمان نیک اقبالی " در همایش "کاروان همدلی و هم‌زبانی" در یاسوج گفت: رقابت در بین نمایندگان ادوار گذشته کهگیلویه و بویراحمد در مجالس شورای اسلامی رقابت سیاسی بود.

وی با اظهار خرسندی از رقابت عمرانی کنونی در بین نمایندگان مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی ، یادآورشد: از اینکه رقابت کنونی در مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از رقابت سیاسی به رقابت عمرانی تبدیل شده بسیار خوشحال هستیم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویارحمد افزود: هرگوشه ای از این استان آباد شود مربوط به استان و کشور بوده و اکنون هر نماینده برای عمران و آبادانی حوزه انتخابیه خویش برخلاف گذشته که رفتارها سیاسی بود رفتارها و تلاش های عمرانی دارند.

نیک اقبالی از جذب 46 میلیارد تومان اعتبار از محل نفت در حوزه عمرانی بدلیل رقابت های عمرانی مجمع نمایندگان استان خبرداد و اظهارداشت: اگر رقابت مسوولان در حوزه سیاسی کنار گذاشته شود و بسمت حوزه عمرانی رود شاهد ترقی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.

پیمانکاران کهگیلویه وبویراحمد ۱۸۰ میلیارد تومان مطالبه از دولت دارند

این مسوول عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه میزان مطالبات پیمانکاران استان  از دولت را 180 میلیارد تومان عنوان و خاطرنشان کرد: در حوزه پروژه‌های عمرانی از جمله راه روستایی، گاز‌رسانی و جاده سازی رشد داشتیم.

نیک اقبالی گفت: اتصال محور لنده به محور پاتاوه – دهدشت این شهرستان را از بن بست خارج کرد و این یکی از پروژه‌های عمرانی استان در دولت تدبیر و امید بود.

وی با تشریح برخی پروژه های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد ، بیان داشت: پروژه دشت آبلش لنده بعد از سال‌ها فراموشی در 2 سال گذشته توسط جهادکشاورزی استان به ثمر رسید.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پروژه بزرگ آبرسانی به بهمئی در حال اجرا است، گفت: بخشی از ورودی‌های شهر لیکک در سال گذشته افتتاح شد.

1800 پروژه نیمه تمام در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

نیک اقبالی در ادامه به پروژه های نیمه تمام دولت های گذشته در کهگیلویه و بویراحمد اشاره و یادآورشد:‌  1800 پروژه نیمه تمام از سال‌های گذشته در این استان وجودارد که در صورت تخصیص اعتبارات مناسب پس از گذشت سال‌ها شاید این طرح ها به بهره‌برداری برسند.

وی گفت: میزان بزرگراه‌های استان از 63 کیلومتر به 93 کیلومتر افزایش یافت.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توزیع 200 هزارتن قیررایگان در کشور در دولت یازدهم ، اظهارداشت: 216 روستای استان از این طرح بهره‌مند شدند.

نیک اقبالی، میزان اعتبارات پروژه‌های افتتاحی کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر سال 92 را 55 میلیون تومان برشمرد و افزود: این میزان در سال 94 به 500 میلیارد تومان رسید.

کد خبر : ۳۶۸۸۹۰