خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا از یاسوج؛

قتل دانش آموز ۱۷ ساله با ضرب سه گلوله در یاسوج

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۸۹۰

" عاطفه صالح مقدم " که با شلیک سه گلوله به سر و قلب بهمراه ضربات چاقو به قتل رسیده بود جسدش در روستای " موردراز " پیدا شد.

دختر دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی در یاسوج، مرکز کهگیلویه و بویراحمد، به طرز فجیعی به قتل رسید.

داماد خانواده مقتول " صالح مقدم " در گفت و گو اختصاصی باایلنا از یاسوجبا تائید این خبر گفت: " عاطفه صالح مقدم "، دانش آموز ۱۷ ساله مقطع پیش دانشگاهی که برای فراگیری دوره زبان انگلیسی رفته بود بعد از اتمام کلاس با مادرش تماس می گیرد که هم اکنون در حال سوارشدن با ماشین از گاراژ " چنارستان " به‌ سمت " اکبرآباد " است.

" اسفندیار نادری " افزود: تلفن خواهر خانمم بعد از مدتی از دسترس خارج و بعد از یک ساعت خبری از حضور " عاطفه " در خانه نبود و به همین خاطر تماس هایی با نیروهای امنیتی و انتظامی از سوی خانواده برقرار و موضوع به آنان اعلام شد.

وی با تشریح بقیه ماجرای ربوده شدن این دانش آموز ۱۷ ساله، اظهارداشت: ساعت سه و نیم شب، تلفن همراه " عاطفه " خاموش و امکان هیچگونه تماسی برای خانواده وجود نداشت.

داماد خانواده مقتول " صالح مقدم " گفت: بعد از یک روز، نیروی انتظامی با ما تماس گرفت و خواستار شناسایی جسدی شد که بوسیله شلیک گلوله و چاقو به قتل رسیده بود.

نادری با اظهار تاسف از این واقع، ادامه داد: متاسفانه " عاطفه " با شلیک سه گلوله به سر و قلب بهمراه ضربات چاقو به قتل رسیده بود و در روستای " موردراز " جسد وی پیدا شد.

وی با بیان اینکه، بینی و دست مقتول توسط فرد یا افرادی شکسته شده بود، تصریح کرد: جسد " عاطفه " هم اکنون در پزشکی قانونی یاسوج است.

نادری از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی کهگیلویه و بویراحمد مصرانه خواست برای التیام بخشیدن به دردهای این خانواده، قاتل یا قاتلان را شناسایی و تحویل قانون دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز