خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

۶۰۰ تابلوی جدید تمثال شهدا در یاسوج نصب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۴۴

اعتبار تغییر و نصب تابلوهای جدید تمثال شهدای یاسوج، حدود ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از نصب ۶۰۰ تابلوی جدید شهدای هشت سال دوران مقدس مربوط به شهدای یاسوج مرکز استان خبرداد.

" سیدمهرعلی مختارنیا "در گفت و شنود اختصاصی با ایلنا از یاسوجگفت: با هماهنگی و همکاری های صورت گرفته بین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهرداری و استانداری کهگیلویه و بویراحمد ۶۰۰ تابلو قدیمی مزین به تمثال شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس از سطح شهر یاسوج جمع آوری می شود.

وی با بیان اینکه طراحی تابلوهای جدید هم اکنون در حال انجام است، اظهارداشت: ان شالله تا قبل از پایان سالجاری این تابلوها در سطح شهر یاسوج نصب می شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعتبار تغییر و نصب تابلوهای جدید تمثال شهدای یاسوج حدود ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

مختارنیا از هماهنگی‌های لازم برای تعویض تابلوهای شهدای تمامی مناطق کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و یادآورشد: شهرداری لنده هم اکنون تابلوهای شهدای این شهر را به اتمام رسانده و امیدواریم شاهد نصب تمامی تابلوهای مزین به تمثال شهدای استان تا قبل از سال جاری باشیم.

وی تعداد شهدای هشت سال دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد را یک هزار و ۸۰۰ شهید عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز