خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد:

حفر یک حلقه چاه با آبدهی بالا برای رفع مشکلات آبرسانی به سپیدار بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۰۹۵

طول شبکه انتقال چاه جدید آب بخش سپیدار بویراحمد ۱۰ کیلومتر خواهد بود که بعد از مشخص شدن " دبی "، به مخزن آب سپیدار انتقال داده می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد از حفر یک حلقه چاه جدید در بخش سپیدار بویراحمد برای رفع مشکلات احتمالی حوزه آب شرب در آینده خبرداد.

" فیض الله پاسره " در حاشیه بازدید از پروژه حفر یک حلقه چاه در بخش سپیدار بویراحمد بهایلنا از یاسوجگفت: هم اکنون مشکلی در زمینه آبرسانی به بخش سپیدار وجود ندارد و حفر این حلقه چاه برای جلوگیری از مشکلات احتمالی آینده است.

وی با اظهار نگرانی استفاده غیرمجاز برخی از روستانشینان بخش سپیدار بویراحمد از شبکه های آبرسانی، اظهارداشت: اگر مردم منطقه رعایت الگوی مصرف را به درستی انجام داده و از شبکه ها بطور غیرمجاز استفاده نکنند شاهد مشکلی در حوزه آب شرب سالم به این بخش نخواهیم بود.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح وضعیت فنی چاه جدید بخش سپیدار بویراحمد، خاطرنشان کرد: این چاه هم اکنون به عمق ۶۰ متر رسیده که در ۲۰ متری به آب رسیده است.

پاسره افزود: اعتبار پیش بینی شده برای حفر حلقه چاه عنوان شده سه میلیارد ریال بوده که این اعتبار بغیر از اعتباری می باشد که برای خط انتقال آن مشخص شده است.

وی تعداد روستاهای تحت پوشش این چاه را ۱۷ روستا با جمعیتی بالغ بر ۹۰۰ خانوار ذکر و بیان داشت: اکنون آب این مجتمع روستایی بوسیله یک حلقه چاه عمیق با آبدهی ۶۲ مترمکعب در ساعت تامین می شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طول شبکه انتقال چاه جدید آب بخش سپیدار بویراحمد ۱۰ کیلومتر خواهد بود که بعد از مشخص شدن " دبی "، به مخزن آب سپیدار انتقال داده می شود.

پاسره، پیش بینی کرد آبدهی این حلقه چاه خوب باشد و باتوجه به محل کنونی حفر، مشکلی برای تامین آب آینده بخش سپیدار وجود نداشته باشد.

وی در ادامه از اصلاح شبکه های توزیع آب شرب روستاهای " جلیل " و " بابکان " بویراحمد هم خبرداد و ادامه داد: بطور حتم شبکه های توزیع این روستاها نیاز به اصلاح دارد.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمدگفت: به تمامی مردم این حوزه قول می دهیم بعد از مطالعه و تامین اعتبار مورد نیاز، مشکلات کنونی حوزه آبرسانی به این روستاها را حل خواهیم کرد.

گفتنی است، " غلام محمد زارعی " نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی در این بازدید از عملکرد " فیض الله پاسره " و همکاران مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه آبرسانی روستایی بویزه رفع مشکلات آبرسانی به بخش سپیدار و روستاهای تابعه تقدیر و تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز