خبرگزاری کار ایران

شهردار یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد:

حمایت مالی از تیم فوتبال دنای یاسوج توسط شهرداری جرم است

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۰۰۰

شهرداری شیراز با درآمد ۳۰ هزار میلیارد ریالی تیم داری نمی کند اما برخی انتظار دارند شهرداری یاسوج با درآمد ۲۰۰ میلیارد ریالی تیم داری و خلاف قانون عمل کند.

شهردار یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد، حمایت مالی از تیم فوتبال شهرداری سابق یاسوج و تیم فعلی دنای این شهر توسط شهرداری و دهیاری ها را براساس قانون تخلف و جرم دانست.

به گزارش ایلنا از یاسوج،" محمدعلی جاوید " در گفت و گو زنده تلویزیونی با شبکه محلی دنا گفت: براساس قانون، شهرداری ها و دهیاری ها حق تیمداری و حمایت مالی کامل از تیم های ورزشی را ندارند که برهمین اساس شهرداری یاسوج نمی تواند تیم داری کند.

وی با بیان اینکه شهرداری یاسوج در گذشته با تیم داری فوتبال دچار تخلف شده و هم اکنون پرونده آن در دستگاه قضایی در دست پیگیری است، اظهارداشت: براساس قانون، شهرداری نمی تواند تیم داری کند و تیم فوتبال دنای یاسوج را تحت حمایت کامل خود قرار دهد.

شهردار یاسوج گفت: ما علاقه ای به تخلف و مجرم شدن نداریم و دوست هم نداریم کارخلاف قانون انجام دهیم اگرچه عده ای با شایعه پراکنی ها به تخریب شهرداری یاسوج پرداخته و می پردازند.

جاوید، میزان اعتباری که شهرداری یاسوج از ابتدای تشکیل تیم فوتبال شهرداری این شهر هزینه کرده است را حدود ۱۶۰ میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: ما معتقدیم به‌جای پرداختن چنین هزینه هایی که خلاف قانون هم است حقوق کارگران زحمتکش و رفاهیات شهری شهروندان و گردشگران را می بایست فراهم سازیم.

وی افزود: شهرداری یاسوج هم اکنون ۱۶۰ میلیارد ریال از سنوات گذشته به شرکت گاز بدهکار است و به‌جای پرداخت اعتبارات غیرقانونی شایسته است چنین بدهکاری هایی را پرداخت کنیم.

شهردار یاسوج مرکزکهگیلویه و بویراحمد در ادامه از نحوه تشکیل تیم دنای یاسوج بعد از جدایی از شهرداری این شهر اظهار گله مندی کرد و بیان داشت: در ترکیب جدید این تیم، هیچکدام از اعضای شهرداری و هیئت مدیره در جریان نبوده اند.

جاوید افزود: برای جلوگیری از تشویش اذهان عمومی نمی خواهیم برخی مطالب را بیان کنیم و اگر بخواهیم مطالبی را بگوییم به‌طور حتم مردم و علاقمندان به تیم فوتبال دنای یاسوج دچار نگرانی های فراوانی خواهند شد.

وی از پرداخت یک میلیارد ریال توسط شهرداری یاسوج براساس مصوبه وزرات کشور در کمک به تیم فوتبال دنای این شهر خبرداد و یادآورشد: تا پایان سال جاری نیز ۵۰۰ میلیون ریال به این تیم پرداخت که با پرداخت آن به تعهد خود در این ارتباط عمل کرده ایم.

شهردار یاسوج گفت: شهرداری شیراز با درآمد ۳۰ هزار میلیارد ریالی تیم داری نمی‌کند اما برخی انتظار دارند شهرداری یاسوج با درآمد ۲۰۰ میلیارد ریالی تیم داری و خلاف قانون عمل کند.

جاوید با تاکید براینکه شهرداری یاسوج به‌فکر پرداخت مطالبات کارگران و شرکت های تابعه خود برای ایجادی شهری زیبا است، ادامه داد: متاسفانه برخی از دست اندرکاران هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد سخنانی را برزبان می رانند که در شآن آنان نیست.

وی افزود: دکتر خادمی، استاندار و معاونین ایشان، در چندماهه اخیر تلاش‌های ستودنی برای ادامه فعالیت تیم دنای یاسوج انجام داده اند اما برخی از آقایان هیئت فوتبال با سخنانی بی ربط قدردان این تلاش ها نیستند.

شهردار یاسوج با طرح این موضوع که قصد تشویش و نگرانی افکارعمومی در برخی مسائل مربوط به تیم دنای یاسوج را نداریم، خاطرنشان کرد: ۲۷ قرارداد با رقم های مشخص از سوی مسوولان تیم دنای یاسوج منعقد شده که اعضای هیئت مدیره این تیم نقشی در آنها نداشته اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز