خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

افت ولتاژ و نوسانات برق در بهمئی کاهش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۵۴۶

با رایزنی‌های صورت گرفته امیدواریم برق منطقه‌ای خوزستان به‌عنوان مجری ایستگاه ۱۳۲ کیلوولت شهرستان بهمئی، فعالیت خود را آغاز کند تا شاهد رضایتمندی بیشتر مشترکین این شهرستان از مجموعه وزارت نیرو باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از کاهش افت ولتاژ و نوسانات برق در شهرستان بهمئی خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " داود راهزادی " در نشستی با فرماندار شهرستان بهمئی گفت: برای کاهش نوسانات و افت ولتاژ برق در این شهرستان برنامه های ویژه ای در دست اجراست.

وی با تشریح این برنامه ها، اظهار داشت: یک‌دستگاه ترانسفورماتور در ایستگاه " امامزاده امیرحاضر(ع) " باهدف پایداری و رفع افت ولتاژ برق در شهرستان بهمئی نصب و بزودی به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: خط ۲ مداره ای نیز برای همین هدف برای شهرستان بهمئی پیش بینی شده که بزودی عملیات اجرایی آن برای پایداری برق آغاز می شود.

راهزادی از رایزنی های " دکتر خادمی " استاندار، " حجت الاسلام بزرگواری " نماینده مجلس و مسوولان شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد برای راه اندازی ایستگاه ۱۳۲ کیلوولت برق منطقه ای استان خوزستان در شهرستان بهمئی خبر داد.

وی گفت: با رایزنی های صورت گرفته امیدواریم برق منطقه ای خوزستان بعنوان مجری ایستگاه ۱۳۲ کیلوولت شهرستان بهمئی، فعالیت خود را آغاز تا شاهد رضایتمندی بیشتر مشترکین این شهرستان از مجموعه وزارت نیرو باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از فرماندار شهرستان بهمئی خواست دستورات لازم جهت پرداخت بدهی دستگاه‌های اجرایی و شرکت های خدماتی این شهرستان به شرکت توزیع نیروی برق استان صادر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز