خبرگزاری کار ایران

شهردار سوق شهرستان کهگیلویه:

ماشین شخصی‌ام را بخاطر پرداخت بدهی‌های شهرداری سوق فروختم

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۴۷۵

شهردار سوق شهرستان کهگیلویه گفت: برای جلوگیری از اجرائیه حکم دادگاه، مجبور شدم ماشین شخصی‌ام را هم بفروشم و اکنون ماشین ندارم.

شهردار سوق شهرستان کهگیلویه از فروش ماشین شخصی خود برای پرداخت بدهی‌های این شهرداری خبر داد.

به گزارشایلنا از یاسوج،" مراد مرادی پور " در نشستی با نماینده ولی فقیه و مردم کهگیلویه و بویراحمد در خبرگان رهبری در شهرداری سوق گفت: شهرداری سوق در ابتدای مسوولیت ما، ۳۰۰ میلیون تومان بدهکاری داشت و از سویی احکامی توسط دادگاه صادر شده بود.

وی با بیان اینکه با مشکلات فراوانی بدهی‌ها پرداخت شده است، اظهارداشت: برای جلوگیری از اجرائیه حکم دادگاه، مجبور شدم ماشین شخصی‌ام را هم بفروشم و اکنون ماشین ندارم.

شهردار سوق کهگیلویه افزود: حقوق شخصی‌ام با مدرک کارشناسی ارشد و ۲۱ سال سابقه، یک میلیون و ۲۴۰ هزار تومان است اما بخاطر عمران و آبادانی زادگاهم از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

مرادی پور، درآمد شهرداری سوق را در هرماه ۵۰ میلیون ریال ذکرو یادآورشد: این درحالیست که برای پرداخت حقوق و مزایای پرسنل ماهیانه ۷۷۰ میلیون ریال پرداخت می‌کنیم.

وی از بدهکاری ۲۴۰ میلیون تومانی شهرداری سوق به سازمان تامین اجتماعی هم خبرداد و تصریح کرد: هم اکنون ۴۱ کارمند در شهرداری مشغول به فعالیت هستند درحالیکه چارت اداری تنها برای ۲۴ نفر طراحی شده است.

شهردار سوق شهرستان کهگیلویه از تخصیص نیافتن اعتبار از محل ماده ۱۸۰ نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای این شهرداری هم اظهار نگرانی کرد.

مرادی پور گفت: از مسوولان استانی خواهش داریم حمایت های خود را در بخش های مختلف بویزه تخصیص اعتبارات بیشتر از شهرداری سوق دریغ نکنند.

وی جمعیت شهر سوق کهگیلویه را هشت هزار شهروند برشمرد و بیان داشت: اعتبار تخصیص یافته سالانه در بحثفضای فیزیکی به این شهر ۵۰ میلیون تومان است و این درحالی است که برای تکمیل پارک ۹ هکتاری این شهر نیاز به ۲۰ میلیارد ریال دیگر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز