خبرگزاری کار ایران

نماینده کهگیلویه از طرح دوفوریتی استانی شدن انتخابات خبرداد:

۱۷۰ نماینده مجلس خواستار استانی شدن انتخابات هستند

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۳۳۴

در طرح استانی شدن انتخابات که در ۹ سرفصل طراحی شده اهداف و فواید این طرح به هیئت رئیسه مجلس اعلام شده است.

نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس نهم شورای اسلامی از امضای ۱۷۰ نماینده مجلس برای استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

" سیدعلی محمد بزرگواری " در گفت و گو اختصاصی با ایلنا از یاسوجگفت: ۱۷۰ نماینده مجلس نهم شورای اسلامی در طرحی خواستار استانی شدن انتخابات مجلس در کشور شده اند.

وی با تشریح فواید استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: در طرح استانی شدن انتخابات که در ۹ سرفصل طراحی شده اهداف و فواید این طرح به هیئت رئیسه مجلس اعلام شده است.

این نماینده مجلس نهم شورای اسلامی افزود: افزایش مشارکت عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی مانند خرید آراء، پرداختن نمایندگان به امور و پرهیز از پرداختن به مسائل جزئی صرف، ارتقای سطح کیفی مجلس، حذف رقابت های شدید بویژه در مناطق قومیتی و کاهش هزینه های دولت از مهمترین فواید و دلایل نمایندگان برای استانی شدن انتخابات مجلس است.

بزرگواری با بیان اینکه طرح استانی شدن انتخابات دوفوریتی خواهد بود، خاطرنشان کرد: این طرح به رئیس مجلس تقدیم شده است.

وی گفت: در طرح استانی شدن انتخابات، کاندیداهای شاخص می توانند حضور فعال داشته باشند و انتخابات بطور عادلانه برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز