خبرگزاری کار ایران

فرماندار گچساران:

شهرستان نفت‌خیز گچساران، مدیر تامین احتماعی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۳۰۹

گزینه هایی در زمینه انتصاب مدیرکل جدید در استان مطرح است و احتمال می دهیم تا ۲ هفته آینده وضعیت نهایی آنها مشخص شود.

فرماندار شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از نداشتن مدیر اداره تامین اجتماعی این شهرستان اظهار گله مندی و انتقاد کرد.

" عبدالرحیم رحیمی " در گفت و گو اختصاصی باایلنا از گچسارانگفت: متاسفانه اداره تامین اجتماعی گچساران حدود شش ماه است مدیر ندارد و امورات آن توسط معاون سابق انجام می شود.

وی با اظهار تاسف از اینکه یکی از مهمترین ادارات شهرستان نفت خیز گچساران در کهگیلویه و بویراحمد فاقد مدیر است، اظهارداشت: انتصاب مدیر این مجموعه می بایست توسط سازمان مرکزی صورت گیرد اما وداع مدیرکل آن در استان همچنان صورت نگرفته متاسفانه انتصاب مدیر شهرستانی هم به دراز کشیده است.

فرماندار گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: چند بار با مدیرکل تامین احتماعی کهگیلویه و بویراحمد راجع به انتصاب مدیر این اداره در این شهرستان تماس گرفتم اما قول هایی دادند ولی به آنها عمل نکردند.

رحیمی از نامشخص بودن سرانجام مدیرکلی " گودرز بهادری " مدیرکل تامین احتماعی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و خاطرنشان داد: گزینه هایی در زمینه انتصاب مدیرکل جدید در استان مطرح و احتمال می دهیم تا ۲ هفته آینده وضعیت نهایی آنها مشخص شود.

وی گفت: ابتدا باید تکلیف مدیرکل مشخص شود و سپس تکلیف مدیر شهرستان، پس ماهم تا ۲ هفته آینده صبر کرده و سرانجام مدیر تامین اجتماعی شهرستان گچساران را مشخص می کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز