خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی:

منتفی شدن پروژه راه آهن یاسوج - اقلید صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۰۶۷

راه اندازی این پروزه، برکات فراوانی را برای کهگیلویه و بویراحمد بدنبال خواهد داشت به همین دلیل همه می بایست برای آغاز عملیات اجرایی آن تلاش کنند.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی تاکید که پروژه راه آهن یاسوج - اقلید که از مصبوبات سفرهای احمدی‌نژاد، رئیس چمهور سابق، به کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون در دستورکار وزارت راه و ترابری دولت یازدهم است و منتفی بودن آن صحت ندارد.

«غلام محمد زارعی» در حاشیه آئین کلنگ زنی پروژه‌های شهرستان دنا به ایلنا در شهر سی سخت گفت: پروژه راه آهن اقلید - یاسوج منتفی نشده و در همین دولت کلنگ زنی و فعالیت اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی با اظهار امیدواری از اینکه در بودجه سال ۹۴ اعتبارات وِیژه‌ای می‌بایست در نظر گرفته شود، یادآورشد: در تلاشیم که عملیات اجرایی پروژه راه آهن اقلید - یاسوج در آینده‌ای نه چندان دور شروع شود.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم افزود: راه اندازی این پروزه برکات فراوانی را برای کهگیلویه و بویراحمد بدنبال خواهد داشت به همین دلیل همه می‌بایست برای آغاز عملیات اجرایی آن تلاش کنند.

زارعی از برگزاری نشستی با حوزه وزارت راه و شهرسازی بمنظور بهره بردن از پتانسیل‌های عمرانی سپاه پاسداران در پروژه راه آهن اقلید - یاسوج خبرداد.

وی گفت: در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی، این پروژه طرح نشد اما مذاکرات لازم برای اجرایی نمودن آن با حوزه وزارت راه و شهرسازی انجام شده و می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز