خبرگزاری کار ایران

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

ردیف جذب نیرو در بدنه دولت اعتدال وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۵۰۷

براساس گفته های برخی از وزرای دولت، امکان جذب نیرو در دستگاه‌های اجرایی به هیچ عنوان وجود ندارد.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که براساس سیاست های کنونی دولت یازدهم، قانون ردیف جذب نیرو در بدنه این دولت وجود ندارد.

" سیدعلی محمد بزرگواری " در گفت و گو اختصاصی باایلنا از یاسوجگفت: متاسفانه این دولت بدلیل اینکه تمامی ردیف‌های جذب نیروی انسانی در دولت دهم انجام شده، هم اکنون امکان جذب نیرو در بدنه دولت اعتدال وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه در دولت دکتر احمدی نژاد بسیاری از نیروهای وزارتخانه ها از حالت شرکتی و خدماتی به وضعیت پیمانی و قراردادی تبدیل وضعیت شدند، اظهارداشت: براساس گفته های برخی از وزرای دولت، امکان جذب نیرو در دستگاه‌های اجرایی به هیچ عنوان وجود ندارد.

نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود: وضعیت اشتغال جوانان بویژه جوانان تحصیلکرده در دولت یازدهم سخت شده و قانون کنونی نیز دست همه را در این ارتباط بسته است.

بزرگواری، اشتغال جوانان تحصیلکرده را از مهم‌ترین دغدغه های رهبری انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: این موضوع دغدغه تمامی مسوولان نظام ما است و می بایست تدابیر ویِه ای در این ارتباط از سوی دولت اندیشیده شود.

وی گفت: وزیر نفت در نشستی که با وی داشتم ظرفیت وزارتخانه نفت را ۸۲ هزار نفر اعلام کرد و تاکید کرد این درحالی‌ست که هم اکنون ۲۰۰ هزار نفر در این وزارتخانه مشغول به فعالیت هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: " مهندس زنکنه " در آن نشست گفت که اکنون نمی توانیم فرزندان شهدا را نیز بکار بگیریم و حتی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارتخانه نفت مسکوت مانده است.

بزرگواری، شرایط اشتغال جوانان جویای کار در کشور بویژه حوزه انتخابیه خود در دولت یازدهم را بسیار نگران کننده خواند و اظهار امیدواری کرد این مشکلات از سوی دولتمردان با برنامه ریزی های اصولی و باتدبیر رفع شود.

نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تا چهار سال آینده هیچگونه استخدامی نخواهد داشت و این موضوع از سوی دولتمردان و نمایندگان مجلس نیز عنوان شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز