خبرگزاری کار ایران

واکنش رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج به انتقادات:

بازسازی بخش‌های بیمارستان امام سجاد یاسوج در قالب بسته هتلینگ بیمارستانی

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۳۳۱

تلاش ما ارائه خدمات تخصصی و مطلوب به مردم است و در این راستا از همه مردم و مسئولان استانی انتظار همکاری و همیاری در به ثمر رسیدن برنامه های در دست اقدام بالاخص طرح تحول نظام سلامت را داریم.

در استان کهگیلویه و بویراحمد، طرح تحول نظام سلامت برای مردم منشاء اثرات خیر فروانی شده و البته بیمارستان‌های استان نیز که همیشه از فرسودگی و کمبود تجهیزات گلایه داشتند؛ شاهد «تحول» شده‌اند و بسته «ارتقای هتلینگ» طرح به مدد بیمارستان‌ها آمد تا بازسازی بخش‌های مختلف در دستور کار قرارگیرد. فرصت اجرای هتلینگ در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ۲۱ مرداد ماه سال جاری است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج یکی از این بیمارستان هاست که از فرصت بسته هتلینگ بیمارستانی ‌‌نهایت استفاده را برد و تلاش کرد تا از بودجه اختصاص داده شده ‌‌نهایت بهره برداری را کرده و بخشی از کمبود‌ها و انتظارات مردم را رفع کند.

فرزاد وفایی در این زمینه به بودجه اختصاص داده شده جهت اجرای «بسته هتلینگ» بیمارستان تحت مدیریتش اشاره می‌کند و می‌گوید: اعتبار اختصاص داده شده به اجرای این بسته مهم و ضروری ۳۱۱میلیون تومان است که از‌‌ همان ابتدا و با توجه به بازه زمانی اعلام شده کار تعمیر و تجهیز فضای بخش‌های بیمارستان شروع شد.

رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج با رد هر گونه سهل انگاری و واگذاری کار به دقیقه ۹۰ که این روز‌ها توسط بعضی افراد غیر آشنا با مسائل بهداشتی درمانی مطرح شده است، با تاکید بر اینکه آسایش بیمار مد نظر ما بوده و قرار نیست که کار با عجله و سردرگمی به جلو هدایت شود؛ ادامه می‌دهد: تعمیرات بخش گوش و حلق و بینی به میزان ۵۰ درصد صورت گرفته و این دستاورد مهمی است برای بیمارستان ما که در این زمینه با موانع و مشکلات فضای فیزیکی روبرو بودیم.

همچنین تمامی راهروهای بیمارستان و رمپ‌ها نیز تعمیرات اساسی شده و تا ارتفاع۱۸۰ سانتی متری دیوار سنگ شده‌اند.

وفایی، یکی از مشکلات عمده راهرو‌ها را دیوار نویسی عنوان کرد و تاکید کرد که با این کار عملا رنگ آمیزی مرتب و هر چند ماه یک بار راهروهای بیمارستان ضرورتی نخواهد داشت و در هزینه‌های تعمیرات نیز شاهد کاهش محسوسی خواهیم بود.

وی ادامه داد: ارائه بسته رفاهی بیماران شامل لباس، دمپایی، دستمال، مسواک و لیوان؛ نصب تلویزیون در کلیه بخش‌های بیمارستان، صندلی تاشو، تجهیز بخش‌ها به دو یخچال جهت رفاه حال بیمار وهمچنین تعویض کلیه ملافه، بالشت و پتوی تخت‌های کلیه بخش‌ها از دیگر خدمات صورت گرفته در بخش‌های هتلینگ بیمارستانی است.

نصب آسانسور جدید به زودی / تعمیر آسانسور دوم در دست اقدام

وی با اشاره به مسائل مطرح شده در زمینه خرابی آسانسور بیمارستان نیز با بیان اینکه نوسازی و تعمیر هر دو آسانسور این بیمارستان نیز در قالب بسته هتلینگ بیمارستانی مورد توجه واقع شده است، تصریح کرد: برای نصب و راه اندازی یک دستگاه آسانسور نو با ظرفیت بالا، مناقصه برگزار شده و به زودی نصب خواهد شد.

وفایی ادامه داد: یکی دیگر از آسانسور‌ها نیز در حال تعمیر و راه اندازی است. البته در زمینه تعمیرات آسانسور باید حتما تاییده اداره استاندارد برای شرکت‌های مورد نظر و عملکردآن‌ها وجود داشته باشد که در این زمینه فقط یک شرکت در یاسوج دارای این مجوز از اداره استاندارد بوده است.

رئیس بیمارستان در ادامه با اشاره به اینکه نقشه‌های اجرایی طرح اقامت‌گاه همراهان بیمار در بیمارستان نیز آماده شده است، وی تاکید کرد: محوطه سازی بیمارستان با اعتباری بالغ قریب ۵۰ میلیون تومان از محل درآمدهای اختصاصی بیمارستان و همچنین پارکینگ همراهان بیمار از دیگر طرح‌های در دست اقدام این بیمارستان است.

راه اندازی بخش جراحی عمومی و آغاز به کار بخش آنژیوگرافی از مهرماه

رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) با تاکید بر اینکه هتلینگ بیمارستانی از اولولیت‌های مورد تاکید ماست و دکتر چمن نیز بر اجرای هر چه سریع‌تر آن تاکید دارد، برنامه‌های صورت گرفته در بیمارستان را در راستای افزایش رضایتمندی عمومی مردم استان از حوزه سلامت عنوان کرد و گفت: راه اندازی بخش‌های جراحی عمومی و جراحی قلب درچندماه آینده و همچنین آغاز به کار بخش آنژیوگرافی از مهرماه سال جاری از دیگر خبرهای خوشحال کننده به مردم عزیز هم استانی است. البته در این راستا هم اکنون همکاران ما در بیمارستان‌های شیراز و بندرعباس در حال آموزش برای راه اندازی این دو بخش هستند.

وی تاکید کرد: تلاش ما ارائه خدمات تخصصی و مطلوب بهمردم است و در این راستا از همه مردم و مسئولان استانی انتظار همکاری و همیاری در به ثمر رسیدن برنامه‌های در دست اقدام بالاخص طرح تحول نظام سلامت را داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز