خبرگزاری کار ایران

۲ مژده مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد به خانواده‌های نیازمند:

۲۱۰۰ خانوار جدید کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش خدمات بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۴۲۶

تحت پوشش درآوردن مددجویان نیازمند، از مراحلی بوده که می بایست از سوی سازمان مرکزی تائید شود که به لطف پروردگار، قول تحت پوشش درآمدن تمامی معلولان جسمی - حرکتی شدید در این استان اخذ شده است.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد به خانواده‌های دارنده معلول جسمی - حرکتی شدید قول داد تا پایان سالجاری تمامی آن‌ها را تحت پوشش خدمات این نهاد حمایتی درآورد.

«فضل اله اتابک» در گفت و شنود اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: با رایزنی‌هایی صورت گرفته شده با مسوولان مرکزی، قول گرفته‌ایم تا پایان سالجاری، تمامی معلولان جسمی - حرکتی شدید در کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش خدمات این اداره کل درآیند.

وی تعداد معلولان جسمی - حرکتی شدید در کهگیلویه و بویراحمد که تحت پوشش خدمات بهزیستی استان نبوده‌اند را یک هزار و ۴۰۰ معلول عنوان کرد.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تحت پوشش درآوردن مددجویان نیازمند، از مراحلی بوده که می‌بایست از سوی سازمان مرکزی تائید شود که به لطف پروردگار، قول تحت پوشش درآمدن تمامی معلولان جسمی - حرکتی شدید در این استان اخذ شده است.

اتابک از تحت پوشش درآمدن ۷۰۰ خانوار کهگیلویه و بویراحمدی تحت خدمات اداره کل بهزیستی این استان خبرداد.

وی گفت: اقدامات اولیه برای تحت پوشش درآمدن این تعداد خانوار صورت گرفته و تا پایان ماه آینده این تعداد خانوار تحت پوشش خدمات بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد قرار می‌گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز