خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد:

برای خاموش کردن آتش در ارتفاعات لنده نیاز به بالگرد داریم / اجازه ورود بالگرد به محل آتش سوزی داده نشد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۳۶۱

به‌رغم پیگیری‌های مکرر برای اعزام یک فروند بالگرد به منطقه آتش سوزی، متاسفانه موفق به اعزام این فروند نشدیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد با اظهار تاسف از آتش سوزی بخشی از عرصه‌های منابع طبیعی کوه سفید شهرستان لنده در این استان، از ورود ماموران آن اداره کل به محل آتش سوزی خبر داد.

سیدمحمدرضا جهان آراء در گفت و گو اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: متاسفانه بخشی از جنگل‌ها و مراتع کوه سفید لنده کهگیلویه و بویراحمد ساعاتی پیش طعمه حریق شده است.

وی با بیان اینکه دلیل یا دلایل این آتش سوزی در نوزدهمین روز از ماه مبارک رمضان نامعلوم است، اظهارداشت: آتش سوزی کنونی در محل عنوان شده، شب گذشته نیز صورت گرفت که توسط مردم، بسیجیان و ماموران اداره منابع طبیعی شهرستان خاموش شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: برغم پیگیری‌های مکرر برای اعزام یک فروند بالگرد به منطقه آتش سوزی، متاسفانه موفق به اعزام این فروند نشدیم.

جهان آرا ء شرایط خدمات رسانی به خاموش کنندگان آتش سوزی در کوه سفید لنده استان کهگیلویه و بویراحمد را به‌دلیل سخت گذری، مشکل خواند و تصریح کرد: برای اعزام بالگرد به منطقه به هر دری زدیم اما متاسفانه همکاری برای این اعزام صورت نگرفت.

وی اظهار امیدواری کرد شعله های آتش کوه سفید لنده استان کهگیلویه و بویراحمد تا نیمه های شب خاموش شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز