خبرگزاری کار ایران

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس هشتم و نهم شورای اسلامی:

حواس مدیران به نفوذ جریا‌ن‌های ضد انقلاب باشد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۷۸۰

سربازان گمنام امام زمان(عج) در کهگیلویه و بویراحمد به هوش باشند و تحرکات ضد انقلابیون را در نطفه خفه کنند که اگر این افراد خفه نشوند ممکن است خانواده های معظم شهدا و ایثارگر به چنین موضوعی ورود کنند و آنان را خفه کنند.

نماینده هشت ساله کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی از تحرکات برخی افراد که گرایش های ضدانقلابی و سازمان مجاهدین خلقی در پرونده های شان به ثبت رسیده برای نفوذ در حوزه مدیریت های این استان خبرداد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی محمد بزرگواری در گفت گو با ایلنا از یاسوج گفت: اگرچه نمی خواهیم واکاوی نسبت به برخی افراد داشته باشیم اما سربسته همین را می گوئیم که برخی افراد که در ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی از حامیان سازمان مجاهدین خلق بوده اند اکنون از سوراخ های خود در کهگیلویه و بویراحمد خزیده و بیرون آمده اند.

وی بدون اشاره به نام فرد یا افرادی در این ارتباط، اظهارداشت: با روی کار آمدن دولت یازدهم برخی ضدانقلابیون فکر کرده و می کنند می توانند هرگونه دوست دارند رفتار کرده و یا تحرکی در نظام اسلامی ما داشه باشند.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی، مهمترین ترفند حامیان سازمان مجاهدین خلق در کهگیلویه و بویراحمد را ورود به حوزه های مدیریتی با حمایت از مدیران استانی عنوان کرد.

بزرگواری افزود: البته مردم شهیدپرور و ولایی کهگیلویه و بویراحمد سابقه افراد و اشخاص را خوب می دانند و جلوی تحرکات ضدانقلابی ها را خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه مدیران نظام جمهوری اسلامی در هرنقطه ای از کشور بویژه در کهگیلویه و بویراحمد مواظب تحرکات سازمان مجاهدین خلقی ها باشند، یادآورشد: از این مدیران دیارمان می خواهیم با کسانی مشورت کنند و یا مسوولیت بدهند که وابسته به جریان ضدانقلاب نباشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که اگر مدیری از مدیران نظام جمهوری اسلامی با این دسته افراد حشر و نشر کننند چه اقدامی می کنید؟ خاطرنشان کرد: همه خوب می دانند گروهک های ضد انقلاب در تمام کشور حتی در مناطق ما بسیاری از جوانان را به شهادت رساندند.

بزرگواری گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در کهگیلویه و بویراحمد به هوش باشند و تحرکات ضد انقلابیون را در نطفه خفه کنند که اگر این افراد خفه نشوند ممکن است خانواده های معظم شهدا و ایثارگر به چنین موضوعی ورود کنند و آنان را خفه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز