خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بشدت تکذیب کرد:

واگذاری مسکن مهر به خبرنگاران در یاسوح قانونی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۱۸۸

ما در شرایط کنونی نمی‌توانیم به رسانه‌ها در یاسوج، مسکن مهر واگذار کنیم. زیراکه واحدهای مسکن مهر به مردم فروخته شده و سهم آورده آنان است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد واگذاری برخی از واحدهای مسکن مهر به اهالی رسانه در این استان را بشدت تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «ممتاز جهانگیری» در نشست رسانه‌ها با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران این استان در سالن شماره یک استانداری، گفت: ما براساس قانون نمی‌توانیم این‌طور که برخی دوستان در نشست گفتند به خبرنگاران مسکن مهر واگذار کنیم.

وی دلیل واگذار نشدن مسکن مهر به خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد براساس گفته مدیرکل روابط عمومی استانداری این استان را تکذیب کرد و اظهارداشت: سهم آورده برای مسکن مهر در این استان متعلق به مردم است و مگر می‌شود منازل مردم را به خبرنگاران واگذار کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: میانگین پیشرفت فیزیکی پروِژه مسکن مهر در این استان ۸۰ درصد که متاسفانه پیمانکاران این پروزه به تعهداتشان عمل نکرده‌اند.

جهانگیری با تشریح وضعیت کنونی پروژه مسکن مهر در کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: ما در شرایط کنونی نمی‌توانیم به رسانه‌ها مسکن مهر در یاسوج واگذار کنیم زیراکه واحدهای مسکن مهر به مردم فروخته شده و سهم آورده آنان است.

محمدرضا باقرزاده، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد، که پیش از سخنان مدیرکل راه و شهرسازی این استان از واگذاری واحدهای مسکن مهر به خبرنگاران این استان خبرداده بود، بعد از سخنان «جهانگیری» گفت: آقای مهندس آنچه ما گفتیم براساس تصمیمات نشست قبلی و باهماهنگی نماینده تام الاختیار شما در آن نشست بوده است.

جهانگیری نیز گفت: نماینده ما اشتباه کرده و نمی‌بایست چنین قولی را می‌داد. چون خلاف قانون است و ما نمی‌توانیم از سهم آورده مردم، مسکن به خبرنگاران واگذار کنیم.

خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: عده‌ای پول داده و خانه خریده‌اند و نمی‌شود در هوا گفت مسکن می‌دهیم و بعد بگوئیم نمی‌توانیم خانه دهیم.

وی از مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خواست نماینده‌ای را به چنین جلساتی بفرست که وعده‌های ناممکن ندهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز