خبرگزاری کار ایران

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مدیران ناکارآمد و منفعت طلب را عزل کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۶۶۳

وجود این مدیران در بدنه مدیریتی کهگیلویه و بویراحمد برای آقای خادمی حکم " سم " را دارد و بدون شک تبعات منفی گسترده ای در ادامه روند کنونی برای شخص استاندار خواهد داشت.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی به اولین استاندار دولت تدبیر و امید توصیه‌هایی کرد و تاکید کرد که این توصیه‌ها از روی دلسوزی و خیرخواهی است.

«حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی محمد بزرگواری» به ایلنا در یاسوج گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نیروهای تحصیلکرده و بومی کهگیلویه و بویراحمد است و هرانچه قبلا گفته شده و یا الان می‌گوئیم و یا در آینده خواهیم گفت از روی خیرخواهی و دلسوزی برای حمایت از ایشان باهدف توسعه همه جانبه این دیار است.

وی با بیان وضعیت سیاسی کنونی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: متاسفانه عده‌ای که تا دیروز سینه چاک دولت دکتر احمدی‌نژاد بودند امروز چنان از اعتدال و اصلاحات صحبت می‌کنند که اگر کسی این‌ها را نشناسد فکر می‌کند واقعا این‌ها برای روی کارامدن دولت اصلاح طلبان خواب و خوراک نداشته‌اند.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود: نمی‌خواهیم نامی از نام این افراد را به مردم بگوئیم اما آقای خادمی استاندار باید بدانند که یکی از دلایل به خطر افتادن موقعیتشان در بین مردم و نیروهای سیاسی حمایت کردن از این افراد «منفعت طلب» است.

بزرگواری با انتقاد از این افراد، بیان داشت: این‌ها به این دلیل که استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نوعی به آنان مسوولیت داده و حمایتشان می‌کند متاسفانه برای آقایان اصلاح طلب سه آتشه شده‌اند.

وی از وجود برخی اسناد که همین افراد کمک‌های نقدی به ستادهای «رایحه خوش خدمت دولت اول دکتر احمدی‌نژاد» نموده‌اند، تصریح کرد: همین افراد اکنون ادعا می‌کنند برای روی کارآمدن دولت اصلاح طلبان هیچ کوتاهی نکرده‌اند و در دوران دولت عدالت محور مورد بی‌مهری‌های فراوانی قرار گرفته‌اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: من خوب به یاد دارم برخی از این افراد در آن دوران ۵۰ هزارتومان به ستاد دکتر احمدی‌نژاد در کهگیلویه و بویراحمد دادند و بعد‌ها سندش را نشان این و آن می‌دادند و می‌گفتند ما اصولگرا هستیم.

بزرگواری، دومین توصیه خود به خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد را حمایت نکردن از جریان افراطی «اصلاح طلب» عنوان و یادآورشد: اصلاح طلبان افراطی در استان ثابت کردند که خیرخواه توسعه همه جانبه و شخص آقای خادمی نیستند.

وی افزود: اگرچه در این حوزه حرف‌های ناگفته بسیاری داریم که در زمان خود به مردم دیارمان می‌گوئیم اما توصیه‌مان به استاندار کهگیلویه و بویراحمد این است که بشدت مواظب تحرکات این طیف باشند که اکنون برای بدست گرفتن مسوولیت‌های دولت خیزهایی برداشته‌اند.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، سومین توصیه خود به استاندار کهگیلویه و بویراحمد را کنارگذاشتن مدیران ناکارآمد و نالایق از حوزه استانداری تا سایر دستگاههای اجرایی و شرکت‌های خدماتی برشمرد.

بزرگواری گفت: متاسفانه در راست برخی از مسوولیت‌ها مدیران ناکارآمد و نالایقی از دولت گذشته تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند که کنارگذاشتن آن‌ها بنفع توسعه استان بوده و هست.

وی از نارضایتی مردم برای تغییر برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدماتی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و یادآورشد: آقای خادمی برای تغییر این مدیران نمی‌بایست لحظه‌ای درنگ کند و اگر این روند ادامه یابد بدون شک شاهد افزایش نارضایتی و تضعیف مدیریت خود در استان خواهد بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: وجود این مدیران در بدنه مدیریتی کهگیلویه و بویراحمد برای آقای خادمی حکم «سم» را دارد و بدون شک تبعات منفی گسترده‌ای در ادامه روند کنونی برای شخص استاندار خواهد داشت.

بزرگواری با ادامه انتقادات خود از عملکرد مدیران ناکارآمد کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: عملکرد همین‌ها سبب می‌شود که دوران مدیریت آقای خادمی بعنوان استاندار استان به حداقل برسد و بسیاری از دلسوزان وی از عملکرد ایشان دلسرد شوند.

وی گفت: تمامی جریان سیاسی کهگیلویه و بویراحمد دوست دارند آقای خادمی در دوران مدیریتشان موفق شوند اما ایشان هم باید بدانند صبوری این جریان‌ها و دلسوزان وی نیز حد و مرزی دارد.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، عملکرد مدیران نالایق این استان را از عوامل احتمالی اختلاف بین مجمع نمایندگان و استاندار دانست و اظهارداشت: البته برخی از این‌ها برای حفظ مسوولیت خود اکنون در نزد استاندار بد نمایندگان را می‌گویند و در نزد نمایندگان، بد استاندار را برزبان می‌آورند.

بزرگواری افزود: استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌بایست دارای سعه صدر و انتقادپذیری باشد تا بتواند در دوران مسوولیت ش موفق باشد زیرا که انتقاد سبب پیشرفت امور می‌شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نمی‌بایست تفاوتی بین نمایندگان استان قائل شود و اگر تفاوتی قائل شد سبب ایجاد اختلاف می‌شود و مشکلاتی را بدنبال خواهد داشت.

وی گفت: مطالبی را که عنوان کرده و می‌کنیم تنها از روی خیرخواهی و دلسوزای برادرانه بوده که امیدواریم آقای خادمی به این توصیه‌ها و دلسوزی‌ها توجه ویژه داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز