خبرگزاری کار ایران

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی:

خواست اغلب نمایندگان مجلس عزل وزیر علوم است

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۱۸۵

متاسفانه چینش‌های مدیریتی در سطح دانشگاه‌های سراسر کشور نیز چینش‌های مناسبی نبوده و اغلب نیروهای حزب الهی و انقلابی هم اکنون در دانشگاهها کنار گذاشته شده اند.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، خواست اغلب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روز استیضاح وزیر علوم دولت یازدهم را عزل وی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی محمد بزرگواری در گفت‌و‌گوی اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: خواست اغلب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روز استیضاح آقای فرجی دانا - وزیر علوم و تحقیقات - برعزل ایشان است. اگرچه رایزنی‌ها و لابی‌گری‌هایی با هیئت رئیسه و برخی نمایندگان مجلس آغاز شده است.

وی انتصاب آقایان میلی منفرد، وزیر پیشنهادی علوم و توفیقی سرپرست این وزارتخانه از سوی فرجی دانا را یکی از مهم‌ترین دلایل استیضاح وزیرکنونی علوم عنوان و اظهارداشت: آقای فرجی دانا، با انتصاب این افراد به‌عنوان معاونان خود به نمایندگان مجلس اهانت و توهین فاحشی کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه چینش‌های مدیریتی در سطح دانشگاه‌های سراسر کشور نیز چینش‌های مناسبی نبوده و اغلب نیروهای حزب الهی و انقلابی هم اکنون در دانشگاه‌ها کنار گذاشته شده‌اند.

بزرگواری با بیان اینکه دانشگاه‌ها هم اکنون در مسیر تولید گام برنمی‌دارند، خاطرنشان کرد: گام برنداشتن دانشگاه‌ها در مسیر تولید علم، خلاف منویات رهبری معظم انقلاب است.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: حرکات ضدفرهنگی در دانشگاه‌ها در حال طراحی شدن است و متاسفانه شعارهای آقای فرجی در دانشگاه‌ها با شعارهای دولت اعتدال همخوانی ندارد.

بزرگواری تاکید کرد که فضای عمومی مجلس شورای اسلامی حکایت از عزل وزیرعلوم در روز استیضاح دارد.

وی گفت: البته ما دوستداریم که ثبات در دولت حفظ شود اما متاسفانه اقدامات برخی وزرای دولت سبب نارضایتی مردم و وکلای آن‌ها در مجلس شورای اسلامی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز