خبرگزاری کار ایران

بعد از ۱۳ ماه سرپرستی:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۷۹۸

بعد از ۱۳ ماه سرپرستی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، بالاخره مسوول این شورا در استان معرفی و منصوب شد.

ایلنا - یاسوج: بعد از ۱۳ ماه سرپرستی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، بالاخره مسوول این شورا در استان معرفی و منصوب شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در نشست شورای اداری بیست و یکم خردادماه ۹۳ در سالن اداره کل ارشاد اسلامی استان، " حجت الاسلام سیدجواد محمدخاضع " با حضور مسوولان کشوری و استانی مسوولیت شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده گرفت.

حجت السلام خاضع که در کارنامه خود، مدیرکلی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در دولت دکتر احمدی نژاد و مشاور استاندار دولت تدبیر و امید در امور روحانیت را باخود بهمراه دارد جایگزین حجت السلام محمدرضایی شد که با حفظ سمت از ریاست شورای هماهنگی تیلغات اسلامی استان فارس بطور همزمان سرپرستی این شورا در استان کهگیلویه و بویراحمد را نیز برعهده داشت.

" لطفی " مدیرکل امور استان های های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در این آئین به جایگاه رفیع این شورا اشاره و عنوان داشت: " آقای خاضع " مورد تائید مسوولان استانی و کشوری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

این مسوول از رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خواست تدابیر لازم برای اجرای برنامه های مذهبی را بهتر از گذشته بکار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز