خبرگزاری کار ایران

با همکاری سپاه فتح و بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد:

برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید لطیف فر در یاسوج

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۶۰۱

شهید لطیف‌فر در عملیات‌های طریق‌القدس، خیبر، بدر، کربلای یک، دو، چهار، پنج، والفجر مقدماتی، والفجر هشت و ۱۰ شرکت کرد و در عملیات کربلای پنج نیز شیمیایی شد.

مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم تکریم و بزرگداشت سردار شهید لطیف‌فر در روز چهارشنبه ۲۱ خردادماه واقع در حسینیه ثارالله سپاه فتح این استان در یاسوج از ساعت ۱۷ تا ۱۹ عصر خبرداد.

" مهرعلی مختارنیا " به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: سردار لطیف‌فر جانباز ۷۰ درصد در سال ۵۸ به عضویت سپاه پاسداران کهگیلویه و بویراحمد درآمد و در عملیات حصر آبادان به عنوان فرمانده گروهان از ناحیه پای چپ مجروح شد وی با وجود محرومیت از یک پا از پای ننشست و شجاعت و دلاورمردی‌اش در تیپ ۴۸ فتح زبانزد شد.

وی گفت: شهید لطیف‌فر در عملیات‌های طریق‌القدس، خیبر، بدر، کربلای یک، دو، چهار، پنج، والفجر مقدماتی، والفجر هشت و ۱۰ شرکت کرد و در عملیات کربلای پنج نیز شیمیایی شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، این جانباز سرافراز با تحمل همه جراحتها و زخم‌های ناشی از جنگ سرانجام در تاریخ ۱۷ خرداد به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به دیدار برادر شهیدش اله خواست پرگانی(لطیف فر) که در حماسه جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، پیوست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز