خبرگزاری کار ایران

نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی:

امام خمینی مظهر عزت و پاکی است

کد خبر : ۱۷۳۵۶۷

اگر امروز می بینید ایران اسلامی در برابر استکبار و قدرت طلبان دنیا ایستاده به لطف ایستادگی ایشان و همراهی مردم دربرابر توطئه های شرق و غرب بوده است.

نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را مظهر عزت و پاکی خواند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " ستار هدایتخواه " در جمع عزاداران خمینی(ره) در مسجد امام علی(ع) شهرک امام حسین(ع) یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: عزت در نزد پرودگار متعال پاکی است و هرکسی پاک باشد در نزد پرودگار و ملت عزتمند است.

وی با تشریح ویژگی های معنوی و مبارزاتی امام راحل، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در برابر قدرت ابرقدرتمندان دنیا ایستاد زیرا که اتکال ایشان به پرودگار متعال بود.

هدایتخواه افزود: اگر امروز می بینید ایران اسلامی در برابر استکبار و قدرت طلبان دنیا ایستاده به لطف ایستادگی ایشان و همراهی مردم دربرابر توطئه های شرق و غرب بوده است.

هدایتخواه در بخشی از سخنان خود به برکات انقلاب امام راحل اشاره و اظهارداشت: سربلندی و اقتداری که اکنون در سطح جهان داریم از این برکات است.

وی گفت: امام ما مکتب انسان و انسانیت را زنده نمود و ما امروز می توانیم در دنیا با عزت زندگی کنیم.

نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، پیشرفت علوم مختلف در ایران را از نشانه های برکت انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل عنوان کرد.

هدایتخواه افزود: امام خمینی(ره) به اسلام حیات داد و اگر امروز می بینید استکبار و اسرائیل در دنیا با خفت و خواری به قدرت های خود ادامه می دهند از برکات انقلاب ماست.

به گزارش ایلنا در یاسوج، در این آئین، عزاداران بمناسبت ارتحال امام راحل به عزاداری پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز