خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد؛

نجات یک بیمار قلبی پس از ۵ ساعت در ارتفاعات بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۱۱۰

متاسفانه فرد گرفتار در نیمه راه دچار بی هوشی که به لطف پروردگار و تلاش تیم های پزشکی از مرگ حتمی نجات یافت.

ایلنا - یاسوج: مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از نجات جان جوان ۳۲ ساله یاسوجی بعد از پنج ساعت تلاش امدادگران این جمعیت و یک فروند بالگرد از استان فارس در ارتفاعات شهرستان بویراحمد خبرداد.

" مسعود مثنوی " در گفت و گو با ایلنا در یاسوج گفت: در ساعت ۱۲ امروز نهم خردادماه ۹۳ گزارشی مبنی برگرفتار شدن جوان ۳۲ ساله یاسوج که یکبار عمل جراحی قلب نیز انجام داده در ارتفاعات " آب نهر گردنه باباحسن کاکان بویراحمد " ارسال شد.

وی با صعب العبور بودن منطقه برای نجات این فرد، اظهارداشت: مجبور شدیم از استان فارس درخواست یک فروند بالگرد امدادی کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد افزود: بالگرد امدادی استان فارس در زمان مناسب به کمک نیروهای امدادی این جمعیت آمد و بالاخره موفق به نجات فرد گرفتار یعد از پنج ساعت شدیم.

مثنوی از حضور دوتیم پزشکی امدادی در زمان نجات فردگرفتار در ارتفاعات شهرستان بویراحمد خبرداد و خاطرنشان کرد: متاسفانه فرد گرفتار در نیمه راه دچار بی هوشی که به لطف پروردگار و تلاش تیم های پزشکی از مرگ حتمی نجات یافت.

وی وضعیت کنونی این بیمار قلبی گرفتار در ارتفاعات بویراحمد را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: بالگرد استان فارس بعد از نجات جان این جوان ۳۲ ساله به کوه های خامی شهرستان باشت که دچار آتش سوزی شده، اعزام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز