خبرگزاری کار ایران

در اقدامی تحسین برانگیز و قابل تقدیر در کهگیلویه و بویراحمد:

معلمان ورزشی چرام بربام مسابقات علمی تخصصی کهگیلویه و بویراحمد ایستادند

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۵۷۷

به لطف پروردگار متعال و تلاش معلمان ورزشی شهرستان چرام، رتبه نخست مسابقات علمی تخصصی حوزه ورزش استان به معلمان ورزشی این شهرستان تعلق گرفت.

در اقدامی تحسین برانگیز و قابل تقدیر، رتبه های نخست مسابقات علمی تخصصی حوزه ورزش کهگیلویه و بویراحمد به معلمان ورزشی شهرستان چرام در این استان اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا از یاسوج، رئیس آموزش و پرورش شهرستان چرام با تائید و تبریک این خبر به مردم این شهرستان و جامعه فرهنگی و ورزشی، اظهارداشت: رتبه نخست مسابقات ورزشی علمی تخصصی کهگیلویه و بویراحمد به معلمان ورزشی این شهرستان اختصاص یافت.

" محمدقلی جمالی " در گفت و گو اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: به لطف پروردگار متعال و تلاش معلمان ورزشی شهرستان چرام، رتبه نخست مسابقات علمی تخصصی حوزه ورزش استان به معلمان ورزشی این شهرستان تعلق گرفت.

وی از کسب چهار رتبه اول، یک رتبه دوم و یک رتبه سوم توسط معلمان ورزشی شهرستان چرام در مسابقات عنوان شده خبرداد و خاطرنشان کرد: " نادر کرمی "، " فتح اله کاوش اصل "، " فضل اله سجادی " و " اشکان غلامی " رتبه های اول و آقایان " کرامت اله عوضپور " و " سلطان تقی زاده " به ترتیب رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان چرام افزود: این عزیزان برای حضور در مسابقات کشوری می بایست آمادگی خود را دوچندان تا شاهد موفقیت بیبشتر آنان باشیم.

جمالی، مدت برگزاری مسابقات علمی تخصصی فرهنگیان حوزه ورزش کهگیلویه و بویراحمد را سه روز و از چهاردهم تا شانزدهم اردیبهشت ماه ۹۳ در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.

گفتنی است: شهرستان چرام با شهریاسوج مرکزکهگیلویه و بویراحمد حدود ۱۸۰ کیلومترفاصله دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز