خبرگزاری کار ایران

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس:

تمامی مدیران اصولگرا در کهگیلویه و بویراحمد عزل می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۸۸۵

اینکه مدیران کنونی منتسب به دولت اصولگرا عزل می شوند طبیعی است و مدیران منتسب به آن دولت می بایست آمادگی لازم برای عزل خود را داشته باشند.

ایلنا: نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجالس هشتم و نهم شورای تاکید کرد که فرماندار شهرستان کهگیلویه از سوی دولت تدبیر و امید همچنان عزل نشده است.

به گزارش " ایلنا "، " حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی محمد بزرگواری " شایعه عزل فرماندار کنونی کهگیلویه و انتصاب فرماندار جدید را بشدت تکذیب نمود.

وی گفت: اینکه گفته می شود " آقای جعفری " فرماندار کنونی کهگیلویه از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عزل شده صحت ندارد و ایشان همچنان در حال خدمتگزاری به مردم است.

عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی افزود: البته رایزنی هایی برای انتخاب فرماندار موردنظر دولت تدبیر و امید در شهرستان کهگیلویه انجام و در حال انجام است اما اینکه اکنون این فرماندار عزل شده و یا فرد خاصی بعنوان فرماندار دولت یازدهم در این شهرستان انتخاب شده شایعه ای بیش نیست.

بزرگواری، عزل مدیران دولت اصولگرا را در دولت اعتدال طبیعی خواند و خاطرنشان کرد: اینکه مدیران کنونی منتسب به دولت اصولگرا عزل می شوند طبیعی است و مدیران منتسب به آن دولت می بایست آمادگی لازم برای عزل خود را داشته باشند.

وی گفت: مدیران اصولگرا نمی بایست انتظاری از دولت جدید برای ابقاء در مسوولیت خود داشته باشند و بنظر می رسد عزل تمامی مدیران اصولگرا در دولت کنونی صورت می گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: زمان عزل برخی از مدیران منتسب به دولت دکتر احمدی ن‍‍ژاد که هم اکنون در کهگیلویه و بویراحمد همچنان مسوولیت دارند ممکن است مدتی طول بکشد اما این مدیران یقین بدانند عزل خواهند شد.

بزرگواری در پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان از عزل مدیران شان در دولت یازدهم نگران نمی شوند؟ بیان داشت: در دولت دکتر احمدی نژاد از نیروهای اصولگرا بنحو مطلوبی بهره برده شد و اکنون نباید انتظاری داشت که از اصولگرایان در مسوولیت ها بهره برده شود زیراکه دولت کنونی دولت اصولگرایان نیست.

وی گفت: من بعنوان وکیل مردم در مجلس معتقدم که تغییرات مدیریتی در هردولتی طبیعی و می بایست معقولانه صورت گیرد اما این را باید هم بگوئیم که نمی بایست از این تغییرها نگران بود زیراکه حق طبیعی دولت با تفکر جدید است که نیروهای حامی خود را در مسوولیت ها بگمارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز