خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

سرمایه گذاری دولت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد بسیار ضعیف است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۷۹

نرخ بیکاری در این استان بالاست و سرمایه گذاری ها باید بسمتی سوق داده شود که بتواند فرصت های اشتغالزایی متعدد فراهم آورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نبود بسترهای مناسب سرمایه گذاری و سرمایه گذاران کشور در این استان اظهار تاسف کرد و گفت: که متاسفانه سرمایه گذاری دولت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد بسیار ضعیف بوده است.

«سیدموسی خادمی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: کهگیلویه و بویراحمد دارای استعدادهای متعددی در بخش‌های مختلف به‌ویژه در حوزه‌های کشاورزی، دامدارای، صنعتی و گردشگری است که متاسفانه به‌نحو شایسته‌ای از آن‌ها بهره برداری صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید برنامه‌های ارزشمند و ویژه‌ای برای ارتقای سطح سرمایه‌گذاری در مناطق محروم دارد، اظهار داشت: شرایط سرمایه‌گذاری در دولت گذشته در بخش‌های مختلف متاسفانه نگران‌کننده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: نرخ بیکاری در این استان بالاست و سرمایه‌گذاری‌ها باید به‌سمتی سوق داده شود که بتواند فرصت‌های اشتغالزایی متعدد فراهم آورد.

خادمی تاکید کرد که با تمام توان از سرمایه‌گذارانی که قصد سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد را داشته باشند حمایت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز