خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

باید از ظرفیت مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نهایت بهره را برد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۴۱

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد تعامل با مجمع نمایندگان این استان در مجلس نهم شورای اسلامی را کاردرستی خواند و اظهارداشت: باید از ظرفیت این مجمع ‌‌نهایت بهره را برد.

ایلنا - یاسوج: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد تعامل با مجمع نمایندگان این استان در مجلس نهم شورای اسلامی را کاردرستی خواند و اظهارداشت: باید از ظرفیت این مجمع ‌‌نهایت بهره را برد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «رضا چمن» در نشستی با عنوان هم اندیشی رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در سالن مرکز بهداشت این استان در یاسوچ گفت: تعامل با مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نهم شورای اسلامی کار درستی است و اینکه بگوئیم نیازی به تعامل نیست سخن نابجایی است.

وی با تاکید بر تعامل و مشورت خود با مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نهم شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: ما نیاز به همراهی‌های مستمر نمایندگان استان در مجلس داریم و حمایت آنان از حوزه سلامت می‌تواند در بخش‌های مختلف بسیاری از مشکلات را حل و فصل کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: منویات نمایندگان استان در حوزه بهداشت و سلامت مطرح شده و ما معتقدیم برای دیدگاههای این عزیزان باید احترام قائل بود.

چمن در ادامه به تقدیر از «سیدموسی خادمی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز پرداخت و خاطرنشان کرد: ایشان فردی متعهد و متخصص در حوزه کاریشان می‌باشند و در انتصابات ما هیچگونه دخالتی نداشته است.

وی گفت: دیدگاه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های بهداشت و سلامت دیدگاهی جامع نگر، توسعه محور و سلامت نگر است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، همراهی مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار این استان را عامل سرعت بخشی به رفع برخی محرومیت‌ها ذکر و در بخشی از سخنان خود به مشکلات کنونی این دانشگاه پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز