خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

تجهیز سپیدار و پاتاوه در کهگیلویه و بویراحمد به شبکه های دیجیتال

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۳۵

برنامه های ویژه ای برای تجهیز تمامی بخش ها و شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد برای مجهز شدن به شبکه های دیجیتال داریم.

ایلنا - یاسوج: مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد از مجهز شدن شبکه های تلویزیونی دو بخش دیگر از ۱۶ بخش این استان به شبکه های دیجیتالی خبرداد.

" یوسف افشارنیا " به ایلنا در یاسوج گفت: به لطف پرودگار متعال و همراهی همکاران عزیزم در صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دو بخش " سپیدار بویراحمد " و " پاتاوه دنا " تا کمتر از ۲ هفته آینده به شبکه های دیجیتالی صدا و سیما مجهز می شوند.

وی با بیان اینکه تعداد شبکه های تصویری این ۲ بخش از حدود ۲۰ سال می رسد، اظهارداشت: برنامه های ویژه ای برای تجهیز تمامی بخش ها و شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد برای مجهز شدن به شبکه های دیجیتال داریم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، بخش " سپیدار بویراحمد " و روستاهای اقماری آن از قبیل " شهدای قاسم آباد "، " بنستان جلیل "، " باغچه جلیل "، " میدجان " و " باباکلان " این بخش که جمعیتی حدود هفت هزار نفر را در خود جای داده اند متاسفانه از این نعمت محرومند.

ابن بخش به روایت آمارهای کنونی، یکی از مناطق کشور است که بیشترین عزیزان خود را تقدیم انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس نموده و از سویی یادگاران ارزشمندی از آن دوران در بخش " سپدار بویراحمد " و روستاهای آن هم اکنون ساکن هستند.

این بخش در ۳۵ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده و به جمیع جهات نیازمند شبکه های دیجیتالی صدا و سیما است.

" روستای باغچه جلیل " محل دیدار مقام معظم رهبری با مردم این روستا در سفر پربرکت سال ۱۳۷۳ در بخش سپیدار بویراحمد واقع، که خادمان و دلسوزان متعددی را به ایران اسلامی هدیه نموده است.

از سویی دشت های حاصلخیز، اراضی مستعد، آب های روان و مردمانی دوست داشتنی و میهمان نواز از دیگر ویژگی های خطه سرسبز " بخش سپدار بویراحمد " است.

عشایر این خطه که ذخایر انقلاب بوده و هستند نیز بر زیبایی های " بخش سپیدار بویراحمد " افزوده و هچنین محور ملی " سپیدار - باغچه - سادات کهگیلویه " از این بخش می گذرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز