خبرگزاری کار ایران

به زودی انجام می شود؛

دیدار رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه و موسس حوزه علمیه کهگیلویه

کد خبر : ۱۱۲۱۲۱

آن عزیز، احترام به علماء و توجه به امامزادگان و متولیان آن در استان از مهمترین نصایح و نکات مورد توجه مرحوم " آیت اله " بود.

ایلنا: مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از دیدار رسانه‌های این استان با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و موسس حوزه علمیه کهگیلویه خبرداد.

«محمدرضا باقرزاده» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: برای گرامیداشت یاد و خاطره نماینده فقید ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری به زودی رسانه‌های استان دیدار صمیمی با فرزند خلف آن عزیز سفر کرده خواهند داشت.

وی با تشریح خاطرات دیدارهای سال‌های گذشته خود و مسئولان استانی با مرحوم «حضرت آیت اله ملک حسینی»، اظهارداشت: در آن دیدار‌ها ایشان حول دومحور همواره به ما تاکیداتی داشتند که می‌فرمودند این محور‌ها را هیچگاه فراموش نکنید.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: احترام به علماء و توجه به امامزادگان و متولیان آن در استان از مهم‌ترین نصایح و نکات مورد توجه مرحوم «آیت الله» بود.

باقرزاده با بیان اینکه رسانه‌ها در زمینه انتشار و اطلاع رسانی نصایح و سفارشات مرحوم آیت اله ملک حسینی می‌توانند فرهنگ سازی‌های لازم را داشته باشند، یادآورشد: در دیدار با «حضرت حجت الاسلام و المسلمین ملک حسینی» فرزند خلف آن مرحوم می‌توان به اطلاعات جدید در این زمینه‌ها دست یافت.

وی در ادامه از دیدار رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با موسس حوزه علمیه شهرستان کهگیلویه نیز خبرداد و تصریح کرد: دیدار با «حضرت آقامیراحمد تقوی» نیز در آینده‌ای نه چندان دور محقق می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دیدار با ایشان نیز با هدف کسب آگاهی‌های جدید رسانه‌ای در زمینه‌های مختلف صورت می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز