خبرگزاری کار ایران

در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد:

محفل خاطره گویی دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۱۸

عنایت الله مصطفی پور جانباز ۵۰درصد بوده که در سال ۶۲ به جبهه رفت و بعد از پنج سال حضور در جنگ در پد خندق به اسارت نیروهای بعثی عراق درآمد و قریب به دو سال را در اسارت گذراند.

ایلنا: محفل خاطره گویی دفاع مقدس در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، مدیر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری محفل خاطره گویی با حضور راویان دفاع مقدس در حوزه هنری استان خبرداد.

می‌ترا رفیعی افزود: در این نشست عنایت الله مصطفی‌پور و علی ثابتی از جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس به روایتگری خاطرات دفاع مقدس پرداختند.

وی بیان کرد: عنایت الله مصطفی‌پور جانباز ۵۰درصد بوده که در سال ۶۲ به جبهه رفت و بعد از پنج سال حضور در جنگ در پد خندق به اسارت نیروهای بعثی عراق درآمد و قریب به دو سال را در اسارت گذراند.

رفیعی اظهار داشت: «علی ثابتی» نیز که در این نشست به روایت خاطراتی از جنگ و دلاوریهای رزمندگان استان پرداخت، قریب به ۸۰ ماه در جبهه حق علیه باطل حضور داشته و از جانبازان دفاع مقدس است.

وی عنوان کرد: در این محفل معنوی همچنین این رزمندگان دوران دفاع مقدس به سؤالات مختلف حاضرین در جلسه پاسخ گفتند.

رفیعی، هدف از برگزاری چنین نشست‌هایی را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ثبت خاطرات دفاع مقدس و جلوگیری از فراموش شدن این خاطرات و همچنین معرفی نمونه‌های ایثار و شهادت به جامعه امروزی عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز