خبرگزاری کار ایران

نماینده کهگیلویه و چرام در مجلس:

دولت یازدهم نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۸۴

انتصاب دکتر خادمی به عنوان استاندار بومی معتدل اصلاح طلب در کهگیلویه و بویراحمد نشان از این نگاه است.

ایلنا: نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی از نگاه ویژه دولت یازدهم به مناطق محرومی مانند کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

«سیدعلی محمد بزرگواری» به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: انتصاب دکتر خادمی به عنوان استاندار بومی معتدل اصلاح طلب در کهگیلویه و بویراحمد نشان از این نگاه است.

وی با بیان اینکه وزرای دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات در مناطق محروم نگاه‌های ویژه‌ای دارند، اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد به عنوان آخرین رتبه توسعه‌ای در کشور نیازمند توجه ویژه دولتمردان یازدهم است.

این نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نهم شورای اسلامی افزود: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه زیرساخت‌هایی مانند راه، آب و گردشگری نیازمند جهادی انقلابی است که می‌طلبد وزرای دولت یازدهم به ویژه وزاری حوزه عمرانی نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

بزرگواری با تشریح وضعیت کنونی محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: شهرستان‌های حوزه انتخابیه اینجانب در بن بست جاده‌ای قرار دارند که با بازگشایی محور پاتاوه - دهدشت بخشی از مشکلات جاده‌ای این شهرستان‌ها رفع می‌شود.

وی گفت: در بحثگردشگری متاسفانه آنطور که باید و شاید کاری شکل نگرفته و از سویی از آب‌های روان کهگیلویه و بویراحمد در بحثتوسعه‌ای نیز این استان بهره لازم را برده نشده است.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس نهم شورای اسلامی افزود: کهگیلویه و بویراحمد دارای پنج رودخانه است اما در بحثسدسازی نیز در این استان فعالیت مثمرثمری شکل نگرفته است.

بزرگواری از دولت یازدهم خواست نگاه ویژه خود به مناطق محروم به ویژه کهگیلویه و بویراحمد را تا پایان این دولت سرلوحه فعالیت‌های خود بویژه در حوزه عمرانی قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز