خبرگزاری کار ایران

طلایی: در اوزان غیر المپیکی به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید: کشتی‌گیرانی که از تیم ملی جوانان به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده‌اند جزو آینده‌سازان کشتی آزاد ایران محسوب می‌شوند.

محمد طلایی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص آخرین وضعیت اردوهای تیم ملی کشتی آزاد به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: دور دوم تمرینات تیم ملی کشتی آزاد درحالی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود که تمرینات با حضور اوزان غیر المپیکی، که خود را برای رقابت‌های جهانی آماده می‌کنند و افراد اعزام شده به رقابت‌های المپیک ریو، به خوبی و با کیفیت دنبال می‌شود.

او ادامه می‌دهد: نفرات دو وزن غیر المپیکی به‌خوبی تمرینات خود را دنبال می‌کنند و همه تلاش خود را انجام می‌دهند تا در زمان باقی مانده خود را به شرایط آرمانی برسانند و برای کسب بهترین نتیجه به مجارستان اعزام شوند.

طلایی در مورد چهره‌های جدید حاضر در اردوهای تیم ملی می‌گوید: کشتی‌گیرانی که از تیم ملی جوانان به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده‌اند جزو آینده‌سازان کشتی آزاد ایران محسوب می‌شوند. باتوجه به اینکه آنها به تازگی از رده جوانان به رده بزرگسالان آمده‌اند رفته رفته با فضای موجود بهتر آشنا می‌شوند. کادر فنی تیم ملی نگاه ویژه‌ای به تمرینات جوانان در اردوی تیم ملی دارند.

 

کد خبر : ۴۲۵۹۱۱