خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان- فرانسه

سه نماینده تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران راهی مرحله نیمه نهایی شدند

سه کشتی گیر ایران در روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در فرانسه، راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان از ظهر امروز (به وقت ایران) با برگزاری مسابقات چهار وزن نخست، در شهر ماکون فرانسه در حال برگزاری است.

در جریان برگزاری این رقابت‌ها نمایندگان اوزان 60، 74 و 96 کیلوگرم ایران راهی دیدار نیمه نهایی شدند که نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیرا ست:

در وزن ۵۰ کیلوگرم علیرضا گودرزی دارنده مدال نقره جهان در نخستین مصاف خود مقابل راهول از هند به روی تشک رفت و در حالی‌که ۶ بر صفر از حریف پیش بود در پایان با نتیجه ۱۰ بر ۸ بازنده شد و با توجه به شکست حریف هندی مقابل کشتی گیر روس، وی از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند. 

در وزن ۶۰ کیلوگرم پیمان بیابانی دارنده مدال طلای آسیا پس از استراحت در دور نخست مقابل استفان از رومانی ۱۱ بر صفر پیروز شد وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل تمورجان عثمان اوخانوف از ازبکستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله برای حضور در دیدار فینال به مصاف خژیک چیمبا از روسیه می رود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز احمد بذری پس از استراحت در دور نخست در دومین دور مقابل نیکیتا سوکوف از روسیه با نتیجه ۸ بر ۴ صاحب برتری شد وی در دور بعد نیز مقابل الکساندر مور از کانادا با نتیجه 12 بر 5 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. بذری برای حضور در دیدار فینال به مصاف گئورگی پاسکالوف از مولداوی می رود.

در وزن ۹۶ کیلوگرم نیز حسین شهبازی ابتدا راخیموف از ازبکستان را ۱۰ بر صفر برد سپس در مرحله یک هشتم نهایی مقابل ماندیپ از هند ۷ بر صفر پیروز شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رودزیانوک از بلاروس با نتیجه 12 بر صفر به پیروزی رسید تا برای حضور در دیدار فینال به مصاف زائور کوتچیف از روسیه برود.

 

کد خبر : ۴۰۷۴۵۲