خبرگزاری کار ایران

موافقت شورای فنی با حضور ۶ فرنگی کار موردنظر بنا در انتخابی تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۷۷۴

جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی عصر دوشنبه با حضور اعضاء، رسول خادم رییس فدراسیون و محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون کشتی، مصوبات این نشست به شرح زیر است:

1- محمد بنا در خصوص نفرات مضاعف بر فرآیند در جام تختی توضیحاتی را به اعضای شورای فنی ارایه و پس از مباحث لازم مقرر شد: آقایان بهنام مهدی زاده، امیر قاسمی منجزی، داود اخباری، سامان عزیزی، مهرداد مردانی و علی محمدی در مرحله اول انتخابی تیم ملی حضور داشته باشند.

2- محمدبنا در خصوص مجتبی کریم فر در جام تختی توضیحات لازم را ارایه و مقرر شد در صورتی که کشتی گیر مذکور در رقابت های تدارکاتی پیش رو ارزیابی مناسبی را به لحاظ فنی ارایه کند بدون حضور در رقابت های مرحله اول انتخابی تیم ملی، در رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی اجازه حضور داشته باشد.

3- به پیشنهاد محمد بنا کارگاه های فنی کشتی فرنگی در زمان های مقرر(میان اردوهای تدارکاتی) با دعوت از کشتی گیران(20 تا 23 سال) و مربیان مستعد برگزار شود.

4-مقرر شد با تعیین پنج استان اردبیل، ایلام، اصفهان، گیلان و لرستان بعنوان استان های صاحب استعداد در کشتی فرنگی، دو نفر از اعضای شورای فنی و یک نفر کارشناس انستیتو تا پایان زمستان امسال نسبت به بازدید از وضعیت کشتی فرنگی استان های یاد شده، اقدام و گزارشی در این خصوص ارایه کنند.

5-در جلسه ای حضوری با سیم خواه، مقرر شد با توجه به نیاز مشترک تیم های کشتی فرنگی جوانان و بزرگسالان کشور، با تدبیر نامبرده و هماهنگی با کادر فنی تیم کشتی فرنگی بزرگسالان، برنامه ریزی جهت انجام تمرینات مشترک این رده ی سنی صورت گیرد.

6-با توجه به پیشنهاد سیم خواه مبنی بر اجازه به حضور یک تیم از جوانان، خارج از تیم ملی جوانان شرکت کننده در رقابت جهانی برزیل، صرفا جهت کسب تجربه در رقابت های بین المللی جام تختی، پیشنهاد مذکور مورد پذیرش اعضای شورای فنی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز