خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای؛

نپال، کنیا، ترکیه، هند و زیمباوه کار خود را شروع کردند

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۷۳۹

چهارمین دوره رقابت‌های جام‌جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی‌پهلوانی از امروز(۴شنبه) در زورخانه فردوسی شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان آغاز شد.

مسابقات جام جهانی زورخانه ای و کشتی پهلوانی از صبح امروز آغاز شد که طی آن ۵ تیم وارد گود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چهارمین دوره رقابت‌های جام‌جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی‌پهلوانی از امروز(۴شنبه) در زورخانه فردوسی شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان آغاز شد که در مسابقات صبح، تیم‌های نپال، کنیا، ترکیه، هند و زیمباوه کار خود را شروع کردند.

از نکات جالب رقابت‌های صبح، نمایش قابل‌قبول تیم نپال بود که خود را در حد یک تیم مدعی نشان داد، به طوری که پس از پایان کار این تیم، تماشاگران و حاضران در زورخانه فردوسی به شدت این تیم را تشویق کردند. مسابقات عصر ۴ شنبه ادامه می‌یابد که طی آن اعضای تیم ملی ایران نیز وارد گود زورخانه خواهند شد.

در حاشیه…

- چهارمین دوره مسابقات جام‌جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی‌پهلوانی در حالی از امروز در شهر دوشنبه تاجیکستان آغاز شده که تبلیغات‌چندانی برای اطلاع مردم شهر دوشنبه انجام نشده که البته این مشکل از سوی مسئولان ورزش تاجیکستان است.

- همزمان با آغاز جام‌جهانی زورخانه‌ای و کشتی‌پهلوانی در شهر دوشنبه، دو تیم فوتبال اربیل‌عراق و استقلال تاجیکستان در مسابقات a. f. c کاپ آسیا مقابل هم قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز