خبرگزاری کار ایران

کشتی جام تختی - کرمانشاه؛

قهرمانان اوزان ۶۵،۷۰، ۷۴ و ۸۶ کیلوگرم مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۶۴۶

سی و پنجمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی جام تختی روزهای ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه در سالن امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار می‌شود.

نفرات برتر اوزان ۶۵،۷۰، ۷۴ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد جام تختی مشخص شدند.

به گزارش ایلنا، سی و پنجمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی جام تختی روزهای ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه در سالن امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار می‌شود.

در فینال وزن ۶۵ کیلوگرم سید احمد محمدی با نتیجه ۵ بر ۴ علی اصغر جبلی را شکست داد و در دیدارهای رده بندی نیز محمد مهدی یگانه جعفری و سعید صالحی با نتایج ۴ بر صفر و ۷ بر ۲ از سد جون کوم سو از کره شمالی و ناریک سیرونیان از ارمنستان گذشتند.
در دیدار نهایی وزن ۷۰ کیلوگرم حسن یزدانی با نتیجه ۱۱ بر صفر ایمان رحمانی زاده را شکست داد و در دیدارهای رده بندی عباس یزدانی با توجه به حاضر نشدن جاویدزه از گرجستان سوم شد و مسعود کمروند نیز با نتیجه ۱۱ بر ۵ ایشکان پوقوسیان از ارمنستان را شکست داد.
در دیدار فینال وزن ۷۴ کیلوگرم پیمان یاراحمدی با نتیجه ۱ بر صفر جامبر کویلاشویلی از ارمنستان را شکست داد در دیدارهای رده بندی نیز بهمن تیموری با نتیجه ۶ بر ۲ زوراب اربوتسوناشویلی از گرجستان را شکست داد و مرتضی رضایی قلعه مقابل محمد مکتب دار حاضر نشد.
در دیدار پایانی وزن ۸۶ کیلوگرم میثم مصطفی جوکار با نتیجه ۵ بر صفر علیرضا کریمی را شکست داد و در دیدار های رده بندی نیز احسان امینی ۶ بر ۴ عزت اله اکبری ار شکست داد و داویت مارساگیشویلی با نتیجه ۹ بر ۴ ابراهیم یوسف اف از آذربایجان را شکست داد.

رده بندی اوزان فوق به شرح زیر است:

۶۵ کیلوگرم: ۱ - سید احمد محمدی(ایران) ۲ - علی اصغر جبلی(ایران) ۳ - محمد مهدی یگانه جعفری(ایران) و سعید صالحی(ایران) ۵ - جون کوم سو(کره شمالی) و ناریک سیرونیان(ارمنستان)
۷۰ کیلوگرم: ۱ - حسن یزدانی(ایران) ۲ - ایمان رحمانی زاده(ایران) ۳ - عباس یزدانی(ایران) و مسعود کمروند(ایران) ۵ - اشکان پوقوسیان(ارمنستان) و سعید داداش پور(ایران) با توجه به اینکه حریف گرجستانی در دیدار مقابل یزدانی حاضر نشد.
۷۴ کیلوگرم: ۱ - پیمان یاراحمدی(ایران) ۲ - جامبر کویلاشویلی(گرجستان) ۳ - بهمن تیموری(ایران) و محمد مکتب دار(ایران) ۵ - زوراب اربوتسوناشویلی(گرجستان) و مرتضی رضایی قلعه(ایران)
۸۴ کیلوگرم: ۱ - میثم مصطفی جوکار(ایران) ۲ - علیرضا کریمی(ایران) ۳ - احسان امینی(ایران) و داویت مارساگیشویلی(گرجستان) ۵ - عزت اله اکبری و ابراهیم یوسف اف(آذربایجان)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز