خبرگزاری کار ایران

جام جهان‌پهلوان‌تختی - کرمانشاه؛

قهرمانی طاهری و پیشکو در اوزان ۷۱ و ۷۵ کیلوگرم

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۶۴۲

سی و پنجمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی جام تختی روزهای ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه در سالن امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار می‌شود.

نفرات برتر اوزان ۷۱ و ۷۵ کیلوگرم کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند.

به گزارش ایلنا، سی و پنجمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی جام تختی روزهای ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه در سالن امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار می‌شود.

در فینال وزن ۷۱ کیلوگرم رامین طاهری با نتیجه ۵ بر صفر از سد برومند اصلان گذشت و در دیدارهای رده بندی نیز عظیم گرمسیری با نتیجه ۵ بر صفر کیم جونگ هیون از کره شمالی را شکست داد و جین چنگ ژانگ از چین نیز عباس محب تاش را ۴ بر یک مغلوب کرد.
در دیدار پایانی وزن ۷۵ کیلوگرم دیمیتری پیشکو از اوکراین با نتیجه ۱۰ بر صفر محمد عبدالسلام از مصر را مغلوب کرد و در دیدارهای رده بندی نیز بهروز هدایت و محمد کریمی به ترتیب با نتایج ۳ بر صفر و ۶ بر ۴ وحید بابایی جعفری و سعید غلامی را شکست دادند.

رده بندی این دو وزن به شرح زیر است:

۷۱ کیلوگرم: رامین طاهری(ایران) ۲ - برومند اصلان(ایران) ۳ - عظیم گرمسیری(ایران) و جین چنگ ژانگ(چین) ۵ - کیم جونگ هیون(کره شمالی) و عباس محب تاش(ایران)

۷۵ کیلوگرم: ۱ - دیمیتری پیشکو(اوکراین) ۲ - محمد عبدالسلام(مصر) ۳ - بهروز هدایت(ایران) و محمد کریمی(ایران) ۵ - وحید بابایی جعفری(ایران) و سعید غلامی(ایران)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز