خبرگزاری کار ایران

مشکل‌کشتی‌اصفهان، نبود همدلی است؛

مجیری: مدیرانی که از خانواده کشتی نبودند، عملکرد بهتری داشتند

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۲۴۵

در گذشته های نه چندان دور، کشتی اصفهان یکی از استان های رده بالای کشتی ایران بود. اما به دلایلی از جمله اختلافاتی که در درون خانواده کشتی استان رخ داده بود، سطح کشتی اصفهان تنزل یافت و حتی به رده های پایین کشتی کشور نیز رسید.

رئیس هیات کشتی استان اصفهان گفت: در دوره های گذشته ریاست هیات کشتی استان، مدیرانی که اهل خانواده کشتی نبودند، عملکرد بهتری داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پایان مجمع انتخابات هیات کشتی استان اصفهان که حدود ۳ هفته قبل برگزار شد، محمد مجیری به عنوان رئیس جدید هیات کشتی این استان انتخاب شد.

مجیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص حضور خود در هیات کشتی استان اصفهان اظهار داشت: بنده حدود ۳ هفته قبل و با محبت دوستان و اعضای مجمع، ریاست کشتی استان را عهده دار شدم. یکی از مشکلات کشتی استان اصفهان این است که وفاق و یکدلی در بین اهالی این ورزش وجود نداشته که باید اتحاد و همدلی را به جمع خانواده کشتی اصفهان بازگردانیم.

وی افزود: یکی از نکات جالب هیات کشتی استان اصفهان این است که در بین مدیران قبلی، کسانی حضور داشتند که اهل کشتی نبودند، اما بهترین عملکرد را داشتند. این نشان می‌دهد مدیریت‌ورزشی، مهمتر از داشتن سابقه قهرمانی و یا مربیگری در یک رشته ورزشی است.

رئیس هیات کشتی استان اصفهان با بیان اینکه خود من نیز از خانواده کشتی نیستم، ادامه داد: بنده هم کشتی‌گیر نبودم، اما از خانواده‌ورزش هستم. من در دهه ۶۰ جودوکار بودم و عناوینی نیز در سطح استان به دست آوردم.

مجیری در مورد اینکه کشتی‌اصفهان در سال‌های اخیر هیچ‌گاه به عنوان یکی از قدرت‌های برتر کشتی کشور محسوب نمی‌شده، خاطرنشان کرد: در گذشته‌های نه چندان دور، کشتی اصفهان یکی از استان‌های رده بالای کشتی ایران بود، اما به دلایلی از جمله اختلافاتی که در درون خانواده کشتی استان رخ داده بود، سطح کشتی‌اصفهان تنزل یافت و حتی به رده‌های پایین کشتی کشور نیز رسید.

وی با اشاره به اینکه کشتی‌اصفهان از پتانسیل خوبی برخوردار است، گفت: بنده به تنهایی نمی‌توانم همه مشکلات کشتی استان را حل کنم. به همین منظور، تمامی اهالی کشتی‌اصفهان باید کمک کنند تا با همدلی و اتحاد، این وظیفه سنگینی که بر دوش من گذاشته شده را به بهترین نحو انجام دهیم تا در نهایت، کشتی استان به روزهای اوج خود بازگردد.

رئیس هیات کشتی استان‌اصفهان در ادامه به سایر مشکلات ورزش اول کشور در این استان اشاره کرد و یادآور شد: توجه ویژه به استعدادیابی یکی از مهمترین برنامه‌های بنده است و ما باید به این سمت و سو برویم. همچنین کمبود فضاها و سالن‌های کشتی نیز از دیگر معضلات ما در استان است. در حال حاضر، هم با کمبود سالن‌های کشتی روبرو هستیم و هم فضاهایی که در اختیار داریم، از وضعیت مناسبی به خصوص از نظر بهداشتی و رفاهی برخوردار نیستند.

مجیری درباره مشکلات مالی هیات کشتی اصفهان نیز تصریح کرد: از لحاظ، منابع مالی نیز هیات کشتی استان وضعیت بسیار ضعیف دارد که بر این اساس، در نظر داریم اهالی صنعت و تجار ورزشدوست استان را به سرمایه‌گذاری و هزینه‌کردن در کشتی سوق دهیم.

استان اصفهان سال‌هاست میزبان هیچ‌یک از مسابقات کشوری کشتی نبوده است. رئیس جدید هیات کشتی استان اصفهان در این خصوص افزود: مشکل اصلی در این میان، یکی این بوده که منابع‌مالی مناسب در اختیار هیات نبوده و دوم این که دوستان تلاش چندانی برای اخذ میزبانی از خود به خرج نمی‌دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز