خبرگزاری کار ایران

سایت رسمی بازی‌ها اعلام کرد؛

کشتی‌گیران ایران قهرمان بازی‌های آسیایی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۴۷۷

تیم ایران در مجموع سه رشته کشتی آزاد، فرنگی و زنان به مقام قهرمانی بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون دست یافت.

تیم کشتی ایران در مجموع سه رشته کشتی آزاد، فرنگی و زنان به مقام قهرمانی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون دست یافت.

به گزارش ایلنا بنا به اعلام سایت رسمی بازی ها، ‌ تیم ایران در مجموع ۱۸ وزن رقابت ها(۷ نفر رشته آزاد، ۷ نفر فرنگی و ۴ نفر زنان) با کسب ۶ مدال طلا، ‌ یک مدال نقره و ۵ مدال برنز و مجموع مدال‌ها ۱۲ مدال در جایگاه نخست قرار گرفت. این در حالی است که تیم ایران در ۴ وزن زنان نماینده ای در این بازی ها نداشت.

پس از ایران، ژاپن با ۴ طلا(۳ مدال بخش زنان)، ۳ نقره و ۴ برنز در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم میزبان کره جنوبی نیز که تمامی عوامل از جمله مسائل داوری بهره می برد با ۳ مدال طلا، ‌۳ مدال نقره و ۶ مدال برنز در جایگاه سوم این بازی ها در مجموع سه رشته قرار گرفت.

ازبکستان با ۳ طلا، یک مدال نقره و ۳ برنز چهارم شد و قزاقستان با یک طلا، ‌ ۴ نقره و ۵ برنز در جایگاه پنجم قرار گرفت. کشورهای چین، هند، کره شمالی، مغولستان، ‌ قرقیزستان، ‌ تاجیکستان و ترکمنستان نیز در رده ای ششم تا دوازدهم قرار گرفتند.

رقابت های کشتی بازی های آسیایی اینچئون روزهای ۵ تا ۹ مهرماه در سه رشته آزاد، فرنگی و زنان در سالن دو وون شهر اینچئون برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز