خبرگزاری کار ایران

سعد اله‌اف شماره یک تیم روسیه است؛

گوسینوف: ترکیب‌جهانی را نمی‌توانم اعلام کنم / نگاه ما به المپیک برزیل است

کد خبر : ۱۷۹۹۵۹

او قهرمان تیم ما قربان علی‌اف را پشت سر گذاشت و بهتر از دیگران در این رقابت‌ها ظاهر شد، اما برای تجربه بیشتر قبل از مسابقات جهانی به یک تورنمنت اعزام می‌شود.

سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه گفت: چند نفر را برای رقابت‌های جهانی مدنظر داریم، ولی برای تصمیم نهایی باید روی این زمینه کار کرد.

به گزارش ایلنا، ماگومد گوسینوف پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی‌کشتی‌آزاد این کشور گفت: قبل از هر چیز می‌خواهم از گروه برگزاری و نحوه برگزاری مسابقات در یاکوتسک تشکر کنم. به نظرم مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و فکر می‌کنم ارائه مدال‌های اصلی و پاداش ویژه به کشتی‌گیران فوق‌العاده بود.

وی ادامه داد: از نحوه داوری و قضاوت‌های روشن نیز قدردانی می‌کنم، البته خطاهای کوچکی نیز وجود داشت، اما باعثشکایت کسی نشد.

وی در مورد حضور چهره‌های جدید در کشتی روسیه تصریح کرد: مسابقات قهرمانی روسیه نام‌های جدیدی را معرفی کرد در وزن ۶۵ کیلوگرم یک جوان به نام جلیل‌اف به فینال راه یافت و در وزن ۸۶ کیلوگرم نیز کشتی‌گیر ۱۸ ساله‌ای به نام سعد اله‌یف قهرمان شد. سایتی‌اف، مرتضی علی‌اف، ماخوف و باتیروف از تیم ما رفته‌اند و تغییر نسل به وجود آمده اما الان نمی‌توانیم بگویم که یک کشتی‌گیر قهرمان در یک وزن خاص وجود دارد. به هر حال نگاه ما به مسابقات المپیک برزیل است.

گوسینوف در مورد اعلام ترکیب جهانی اظهار داشت: در حال حاضر ۳ نفر برای این رقابت‌ها انتخاب شده‌اند، اما در مورد نفرات دیگر باید در این زمینه کار کرد.

وی در مورد پیروزی رامانوف تصریح کرد: او قهرمان تیم ما قربان علی‌اف را پشت سر گذاشت و بهتر از دیگران در این رقابت‌ها ظاهر شد، اما برای تجربه بیشتر قبل از مسابقات جهانی به یک تورنمنت اعزام می‌شود.

گوسینوف در مورد وزن ۸۶ کیلوگرم افزود: سعد اله‌اف شماره یک تیم روسیه است، اما برای اطمینان بیشتر و بدست آوردن تجربه به یکی از مسابقات اعزام خواهد شد.

سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه در مورد جمال اوتار سلطان‌اف اظهار داشت: او برای وزن ۶۱ کیلوگرم مناسب است و توانایی ایستادگی در یک وزن بالاتر را ندارد. به نظر من سلطان‌اف برای مبارزه ساخته شده و شانس رفتن به مسابقات جهانی در وزن ۶۱ کیلوگرم را دارد. البته الکساندر بوگومویف قهرمان این وزن نیز شانس زیادی برای حضور در این رقابت‌ها را دارد.

گوسینوف در مورد وزن ۱۲۵ کیلوگرم تصریح کرد: مورادین کوشخوف یک ورزشکار جوان و جاه‌طلب است اما نیاز به یک محک دیگر دارد.

سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه در پایان خاطرنشان کرد: ما هنوز ۳ مرحله اردو و چند تورنمنت بین‌المللی را در پیش داریم که نتایج کشتی‌گیران در این مراحل ترکیب مسابقات جهانی را مشخص خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز