خبرگزاری کار ایران

از تیم‌ها نظرخواهی نکردند؛

علی‌عسگری: وضعیت حضور تیم استیل‌آذین در لیگ کشتی به زودی مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۴۱۳

هنوز معلوم نیست در فصل آینده لیگ تیمداری خواهیم کرد و به همین جهت تکلیف حضور ما، تا چند روز آینده مشخص خواهد شد.

سرپرست تیم کشتی استیل آذین گفت: هنوز معلوم نیست در فصل آینده لیگ تیمداری خواهیم کرد و به همین جهت تکلیف حضور ما، تا چند روز آینده مشخص خواهد شد.

قاسم‌علی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: با توجه به قانون جدید فدراسیون کشتی، از سال‌جاری دیگر لیگ برتر نخواهیم داشت و مسابقات در قالب لیگ کشوری برگزار می‌شود که با این شرایط، حضور تیم‌های بزرگی مثل استیل‌آذین و ثامن‌الحجج در لیگ دشوارتر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بهتر بود فدراسیون کشتی از تیم‌ها و سایر صاحب‌نظران درخصوص نحوه جدید برگزاری لیگ نظر خواهی می‌کرد، اظهار داشت: اگرچه تعداد زیاد تیم‌ها در لیگ اتفاق مثبتی است، اما باید کیفیت لیگ نیز مد نظر قرار می‌گرفت. از سوی دیگر باید توجه داشت تیم‌هایی که قصد سرمایه‌گذاری در لیگ را دارند، باید برای یک سال برنامه‌ریزی کنند.

علی‌عسگری ادامه داد: متاسفانه برخی تیم‌ها در طول برگزاری لیگ کشتی به لحاظ پشتیبانی، حمایت از مجموعه تیم و سایر مسائل اجرایی و مدیریتی، به مشکل می‌خورند، چراکه آنها تنها برای چند ماه به حضور در لیگ می‌اندیشند. در حالیکه همان طور که گفتم پروسه شرکت تیم‌ها در لیگ، یک ساله است.

مربی کشتی کشورمان در ادامه در مورد وضعیت تیم استیل‌آذین اظهار داشت: هنوز چیزی مشخص نیست و مسئولان در حال بررسی شرایط حضور تیم در لیگ فصل بعد هستند و به احتمال زیاد تا چند روز آینده تکلیف حضور یا عدم حضور تیم استیل آذین در لیگ معلوم خواهد شد.

مدیر روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری‌تهران در پایان تصریح کرد: در سال جاری برنامه‌های خوبی درخصوص بسط و گسترش ورزش همگانی در بین شهروندان تهرانی برگزار خواهد شد که امیدواریم با نگاه مثبت رئیس سازمان ورزش شهرداری ورزش به جایگاهی مناسب در بین مردم خوب تهران دست باید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز