خبرگزاری کار ایران

در انتخابات همه به من رأی می‌دهند؛

خطیب: همه از ما می‌ترسند / خسته و ناامید نشده‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۶۲

در حال حاضر هیچ کسی دوست ندارد با ایران همگروه شود و روسای فدراسیون های کشورهای مختلف در صحبت های خود می گویند فقط ایران رقیب اصلی ما است.

سرپرست فدراسیون کشتی ایران گفت: اعتراض برخی از اعضای کادر فنی امروز قطع خواهد شد.

حجت الله خطیب در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: متأسفانه شاهد اتفاقات بدی در فدراسیون کشتی بودیم اما اعتراض برخی از اعضای کادر فنی تیم ملی امروز قطع خواهد شد چون طلب آنها را پرداخت خواهیم کرد تا دیگر معترض نباشند. ضمن اینکه محمد طلایی فقط ۳ ماه طلب دارد و این اتفاقات را به وجود آورد.

وی در مورد انتخابات فدراسیون کشتی و امیدواری اش برای ریاست در دوره جدید فدراسیون کشتی گفت: به هر حال من در انتخابات فدراسیون شرکت کرده ام و یکی از کاندیداها هستم. وقتی رئیس فدراسیون خوب کار کرده، حتما همه به او رأی خواهند داد.

سرپرست فدراسیون کشتی در اظهارنظری جالب گفت: اگر به عنوان رئیس جدید فدراسیون کشتی انتخاب شوم، همه جامعه کشتی را دعا می کنم تا در مسئولیت های خود موفق شوند.

وی در مورد بهترین دستاوردش در فدراسیون کشتی گفت: در این مدت کشتی ما همه جام های دنیا را گرفت. ما همه جام های دنیا را آوردیم و کشتی ایران به اوج رسید و حالا همه از کشتی ایران می ترسند. الآن روسیه هم می ترسد که در مسابقات معتبر و بزرگ بین المللی در گروه ما باشد. در حال حاضر هیچ کسی دوست ندارد با ایران همگروه شود و روسای فدراسیون های کشورهای مختلف در صحبت های خود می گویند فقط ایران رقیب اصلی ما است.

خطیب همچنین افزود: قبل از حضور من در فدراسیون کشتی همه می گفتند ناراحتیم کشتی ایران به این روز افتاده، اما الآن و بعد از حضور من در فدراسیون همه می گویند فقط ایران رقیب ما است. من از این دستاوردها و پیام رهبر عزیزمان، پیام رئیس مجلس و رئیس جمهور محترم و اینکه مردم خوشحال شدند، خوشحال هستم.

وی در پایان گفت: در این مدت کم پولی و بی پولی ما را اذیت کرد، البته اختلاف های اخلاقی و فرهنگی در جامعه کشتی ما حاکم است و شرایطی نمی بینیم که فضای کار مهیا باشد چون کشور در حال اقتصاد مقاومتی است، اما هیچ وقت از این مسائل و مشکلات خسته و ناامید نشده ام. من هرگز نه از کار و نه از حرف و حدیثهایی که پشت سرم بود، خسته نشدم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز