خبرگزاری کار ایران

لالوویچ خبر داد:

اعمال تغییر قوانین کشتی فرنگی از ماه ژانویه

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۶۸۲

ما برای حضور کشتی در المپیک ۲۰۲۰ گام اول در اصلاحات را به خوبی برداشتیم اما این گام نخست است و هنوز باید این راه را سخت ادامه دهیم.

رئیس اتحادیه جهانی کشتی گفت: تغییرات در قوانین کشتی‌فرنگی در ماه ژانویه و در جلسه هیأت رئیسه اتحادیه جهانی مشخص می‌شود.

به گزارش ایلنا، نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی با بیان این مطلب افزود: جلسه کمیته‌های داوری و اجرایی اتحادیه جهانی در حاشیه جام ملت‌های اروپا در مسکو برگزار شد و ما در این نشست‌ها به این توافق رسیدیم که مبارزات این رشته باید جذاب، زیباتر و پر جنب و جوش تر باشد.

وی ادامه داد: تصمیم گیری در مورد این تغییر قوانین ماه ژانویه سال ۲۰۱۵ و در جلسه هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی گرفته و در صورت تأیید اعلام می‌شود.

لالوویچ با اشاره به اینکه کشتی همچنان باید برای ماندن در المپیک تلاش کند، خاطرنشان کرد: ما برای حضور کشتی در المپیک ۲۰۲۰ گام اول در اصلاحات را به خوبی برداشتیم، اما این گام نخست است و هنوز باید این راه را سخت ادامه دهیم.

وی در مصاحبه با یک سایت روسی با اشاره به سفر خود به بانکوک تایلند جهت حضور در نشست انجمن‌های کمیته بین المللی المپیک گفت: در ماه‌دسامبر و در موناکو جلسه فوق‌العاده کمیته بین المللی المپیک انجام می‌شود و در این نشست در مورد امکان تغیر روند درخواست نامزد بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ و ورود ورزش‌های جدید به المپیک تصمیم گیری می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز