خبرگزاری کار ایران

کشتی فرنگی قهرمانی جهان - ازبکستان؛

علیزاده پورنیا شکست خورد، کریم فر حذف شد!

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۸۲۰

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان از صبح امروز(جمعه) با برگزاری مسابقات اوزان ۷۵ و ۸۵ کیلوگرم در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.

هادی علیزاده پورنیا در دور سوم رقابت های وزن ۷۵ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان مغلوب شد.

به گزارش ایلنا، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان از صبح امروز(جمعه) با برگزاری مسابقات اوزان ۷۵ و ۸۵ کیلوگرم در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.

در وزن ۷۵ کیلوگرم هادی علیزاده پورنیا پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۴ بر صفر نوربک خاشیمبیکوف از ازبکستان را مغلوب کرد وی در دور سوم مقابل نون زوگاج نفر سوم جهان از کرواسی با نتیجه ۸ بر ۴ شکست خورد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس حضور در گروه بازنده ها را داشته باشد. در همین وزن رومن ولاسوف قهرمان جهان و المپیک از روسیه مقابل اندرو بسیک آمریکایی با نتیجه ۶ بر ۶ شکست خورد.

دروزن ۸۵ کیلوگرم مجتبی کریم فر در دور نخست با نتیجه ۳ بر صفر آرتور شاهینیان از ارمنستان را شکست داد. وی در دور دوم مقابل رستم آساکولوف قهرمان آسیا از ازبکستان با نتیجه ۸ بر ۴ شکست خورد و با شکست این کشتی گیر در دور بعد کریم فر از دور رقابت ها کنار رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز