خبرگزاری کار ایران

کشتی جام باشگاه های جهان - جویبار؛

رده بندی تیم های پنجم تا دهم مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۳۷۱

تیم گروه کفایتی خراسان رضوی تیم ارتش مغولستان را شکست داد و به مقام پنجم رسید و تیم گاز مازندران نیز مقابل تیم ارگو قرقیزستان به برتری رسید و هفتم شد.

در ادامه رقابت های مقدماتی که از صبح امروز آغاز شده بود تیم های پنجم تا دهم نخستین دوره لیگ جهانی کشتی آزاد مشخص شدند.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت های لیگ جهانی کشتی آزاد که از دیروز(پنج شنبه) در شهر جویبار مازندران در حال برگزاری است، صبح امروز رقابت ها برای کسب عناوین پنجم تا دهم برگزار شد.

در ادامه این مسابقات، تیم گروه کفایتی خراسان رضوی تیم ارتش مغولستان را شکست داد و به مقام پنجم رسید و تیم گاز مازندران نیز مقابل تیم ارگو قرقیزستان به برتری رسید و هفتم شد.

دیدار تیم های استانبول بیوک شهیر ترکیه و سوربلای کوبا هم برای کسب مقام نهم و دهم با توجه به حضور نیافتن تیم ترک به سود تیم کوبا خاتمه یافت.

بر این اساس رده بندی تیم های پنجم تا دهم این رقابت ها به شرح زیر است:

۵ - گروه ساختمانی کفایتی خراسان رضوی

۶ - ارتش مغولستان

۷ - گاز مازندران

۸ - ارگو قرقیزستان

۹ - سوربلای کوبا

۱۰ - استانبول بیوک شهیر ترکیه

پیکارهای فینال و رده بندی نخستین دوره رقابت های لیگ جهانی کشتی آزاد نیز عصر امروز در سالن مهدی حاجی زاده شهرستان جویبار مازندران برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز